کد خبر: 4246
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵
سعیدی نژاد

پیام خانواده - مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: راه‌حل شکست محاصره تبلیغاتی دشمن طبق بیانات رهبر انقلاب فعال کردن اقشار مختلف جامعه در رساندن پیام انقلاب است.

به گزارش پیام خانواده، عاطفه سعیدی نژاد در مراسم افتتاحیه سلسله جلسات بانوان تمدن ساز که در سالن شهید قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: مردم ایران مردم کم‌نظیری هستند و این عظمت مردم ایران را در تاریخ و ادبیات می‌توان دید. این حجم از محتوای غنی و توصیف حالات انسانی که در تاریخ و ادبیات یافت می‌شود در هیچ جای جهان نیست.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اذعان کرد: تجربه تاریخی می‌گوید مردم ما مردم تربیت‌شده‌ای هستند و هر جا سخن واضح و حرف محکمی به مردم زده شده حرکت‌های جمعی گسترده‌ای ایجاد شد که مردم در راستای آن شگفتی‌های بزرگی را خلق کردند که پیروزی انقلاب نمونه بارزی از این شگفتی‌ها است.

وی افزود: سخن واضح امروز ما برای مردم کشور شکل‌دهی پیشرفت نظام کشور اسلامی و ایرانی است و این همان چیزی است که رهبر انقلاب آن را در برابر توسعه غربی می‌دانند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز بانوان ما می‌توانند عناصر گفتمان ساز این پیشرفت اسلامی باشند ابراز کرد: امروز مقوله پیشبرد مقاصد نظام، گره‌خورده در آن است که جامعه ایرانی تصویر درست و واقعی از خود داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمن این مسئله را فهمیده که ایجاد خطای محاسباتی می‌تواند سد پیشرفت جامعه اسلامی و مخدوش کردن اذهان عمومی مردم نسبت به داشته‌ها و ظرفیت‌ها نسبت به آنچه که دارند و می‌فهمند باشد.

سعیدی نژاد بیان کرد: امروز فضای رسانه‌ای دشمن، با یکه‌تازی تصویر متفاوتی را عرضه می‌کند و به گونه در تلاش است تا حقایق انقلاب را وارونه جلوه دهد.

وی افزود: در این برهه خاص از تاریخی که ما در معرض یک تصمیم بزرگ قرار گرفته‌ایم راه‌حل شکست محاصره تبلیغاتی دشمن طبق بیانات رهبر انقلاب فعال کردن اقشار مختلف جامعه در رساندن پیام انقلاب است.

وی گفت: امروز ما درحالی‌که دغدغه فرهنگ و تبلیغی کشور را داریم باید تغییررویه‌هایی را ایجاد کنیم و تلاشمان این باشد که با قشر خاکستری و مخاطب مردمی ارتباط برقرار کنیم یا به تعبیر دیگر ما باید بکوشیم تا زنجیره تواصی در راستای سلسله ارتباطی با مردم ایجاد کنیم.

این مسئول با اشاره به سخن انقلاب در خصوص اینکه اگر زنجیره تواصی که سپر محافظت مؤمنانه است شکل پیدا نکند قطعاً جامعه دچار خسارت می‌شود ابراز کرد: افرادی که به‌عنوان مخاطب ما قرار دارند باید کنشگر شوند و خود را نه به‌عنوان مخاطب بلکه به‌عنوان همکار ما ببیند و پیام‌ها و فهم‌های خود را در مسیر انقلاب اسلامی و شناسایی مشکلات، موانع تولید و خطاها به مردم عرضه کند.

وی تصریح کرد: در مسیر انقلاب الگوی ما صدیقه طاهره است که چهار شبانه‌روز خانه به خانه و چهره به چهره در مسیر تواصی به‌حق ولایت درب منازل را زدند تا زمانی که الگوی ما حضرت زهرا (س) است و فرمان ولی در راستا ایجاد زنجیره تواصی است وظیفه ما با توجه به میزان دسترسی به شبکه‌های مختلف و مرتبط ایجاد زنجیره تواصی است که البته در این میان وظایف ما تنها در ایجاد زنجیره تواصی خلاصه نمی‌شود بلکه لازم است اقشار مرتبط با خود را نیز وارد زنجیره تواصی کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه برهه‌هایی از تاریخ وجود دارد که مستعد فعال کردن اقشار مختلف مردم است گفت: امروز ایام منتهی شده به انتخابات این استعداد و ظرفیت ویژه اجتماعی را دارد که همگی نسبت خود را با جریان انقلاب مشخص کرده و وظایف خود را در راستای روشنگری در فضا پیرامون خود را احیا کنند و ما باید متذکر این وظایف و پشتیانی تحقق این امر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =