کد خبر: 7098
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
فوتبال

علاقمندان به فوتبال در استان تهران امیدوارند با روی کار آمدن مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان، پروژه تغییر ریاست ۱۴ ساله هیات فوتبال کلید خورد.

به گزارش پیام خانواده  رقابت در بازار داغ ریاست هیات فوتبال استان تهران برای نخستین بار در پایان سال ۱۳۹۷ پس از دوره دوم مدیریتی حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی بر مسند ورزش پر مخاطب استان تهران، کلید خورد. در آن زمان رضا گل‌محمدی که مدیر کل ورزش استان تهران بود با صراحت تاکید کرد، مادامی که بر این مسند باشد، حضور شیرازی را قانونی ندانسته و به هیچ عنوان مجمع انتخاباتی فوتبال را برگزار نخواهد کرد.

در آن زمان طبق اساسنامه هیات فوتبال استان تهران، رییس هیات می‌توانست همزمان هم رییس مجمع انتخاباتی باشد و هم برای ریاست دوره بعد نامزد شود. مدیر کل وقت ورزش و جوانان استان این موضوع را خلاف قانون دانسته و شائبه مهندسی انتخابات را مطرح کرد. برخی از بزرگان ورزشی نیز که خواهان حضور در این انتخابات بودند، بارها اعتراض خود را به این نحوه مدیریت مطرح کردند.

با تغییر مدیریت در ورزش تهران و حضور یافتن نصرالله پریچهره بر ریاست ورزش استان، این موضع تغییر کرد و مجمع انتخابات هیات فوتبال استان تهران با همه حاشیه‌های خود، در تاریخ چهارم اسفند ماه ۱۳۹۹ برگزار و شیرازی برای سومین دوره پیاپی توانست برای پنج سال‌دیگر ریاست این هیات پرهیاهو و پرحاشیه را بر عهده بگیرد.

در آن زمان مدیر کل ورزش و جوانان تهران با بیان اینکه فوتبال خود به خود رشته‌ای پرحاشیه است، عنوان کرد: نمی‌شود باز هم برای رشته فوتبال حاشیه درست کرد. افراد مستندات خود را باید در خصوص مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران منتشر کنند. ما باید از همزبانی به همدلی برسیم و تا زمانی که همدلی ایجاد نشود، فوتبال باز هم مشکل خواهد خورد. تلاش کردیم بر اساس آیین‌نامه و اساسنامه پیش برویم تا خدشه‌ای به آن وارد نشود.

با تغییر مدیریت و روی کار آمدن علی جوادی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، باز هم موضوع جنجالی انتخابات هیات فوتبال تهران به صدر اخبار ورزشی بازگشت و دوباره زمزمه‌های تغییر و تحول و همچنین دغدغه‌های بسیاری از کارشناسان از نحوه مدیریت و استعدایابی جرقه خورد. حال باید دید با روی کار آمدن مدیر کل جدید باز هم بحث تغییر رییس هیات فوتبال استان تهران جرقه خواهد خورد یا خیر؟ 

در این خصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت: دیدگاه و نگاه ما در این خصوص اصلاحی است. اهالی ورزش و فوتبال دغدغه‌هایی را دارند که آنان را شنیدیم. باید جلساتی با کارشناسان و ریاست هیات فوتبال استان تهران داشته باشیم تا برخی موارد را پیگیری کنیم. 

جوادی در پاسخ به این سووال که  احتمال تغییرات در هیات فوتبال استان تهران وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: ما نباید در مرحله نخست تغییر مدیریت را مطرح کنیم. موضوعات را باید به صورت کارشناسی مطرح کرد. نگاه کارشناسان نیز برطرف شدن چالش و مشکلات است.

با صحبت‌های مدیرکل جدید ورزش استان باید دید که پروژه تغییرات مدیریتی برای فوتبال استان تهران دوباره جرقه خواهد خورد یا خیر؟‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =