قیر

پیام خانواده - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی اولویت‌دار طرح استفساریه تأمین قیر رایگان در سال ۱۴۰۰ موافقت کردند.

به گزارش پیام خانواده، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بررسی اولویت‌دار طرح استفساریه بند (ز) تبصره (۱) ماده ۱۰۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ موافقت کردند.

سید کاظم دلخوش، به عنوان نماینده متقاضی این طرح، گفت: این مشکل از ۴ سال گذشته آغاز شده است و باید برای رفع مشکلات آینده حتما حل شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر امروز این طرح مورد موافقت مجلس قرار گیرد، فردا اصل آن را به رأی خواهیم گذاشت که بر اساس آن وزیر نفت موظف می شود مبلغ ۱۵ هزار میلیارد را از اول فروردین ماه پرداخت کند.

طرح‌های اقتصادی در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد

مالک شریعتی در مخالفت با اولویت این طرح، اظهار داشت: اصل این موضوع در کمیسیون تلفیق به دقت بررسی شده و در صحن علنی نیز رأی آورد. ضمن اینکه با اعمال ماده (۱۰۰) مشابه این موضوع را در گذشته نیز داشته‌ایم که با اعتراض برخی نمایندگان مواجه شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح‌های مهمی چون شفافیت، طرح‌های اقتصادی و ترخیص کالاهای اساسی از گمرک مسائل بسیار مهمی است و بر این طرح ارجحیت دارند.

حسینی: ۱۵۰ هزار تن قیر برای آسفالت راه‌های روستایی نیاز داریم

در ادامه سید البرز حسینی در اخطاری، گفت: وزیر فکر می کند که چون جلوی خانه خودش آسفالت دارد، جاهای دیگر به آسفالت نیاز ندارند.

وی تصریح کرد: قریب به ۶۰ درصد رویه های آسفالتی راه های مواصلاتی خراب شده و به ۱۵۰ هزار تن قیر نیاز است تا ۳ هزار کیلومتر راه روستایی آماده شده را آسفالت کنیم.

بابایی کارنامی: زنگنه باید دادگاهی شود

در ادامه علی بابایی کارنامی نیز در تذکری، گفت: وزیری که مشکل کارگر، پالایشگاه، لوازم و قیمت تمام شده قیر را نمی فهمد، چطور می تواند این موضوع را مدیریت کند؟

وی بیان کرد: زنگنه باید دادگاهی شود یا هیئت رئیسه مجلس لازم است به کمیسیون اصل ۹۰ ماموریت دهد که با این وزیر برخورد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =