کد خبر: 4111
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
عزاداری کربلا

پیام خانواده - ایرانیان حاضر در کربلا همزمان با سالروز تخریب بقیع در صحن حضرت زینب (س) و بین‌الحرمین به عزاداری پرداختند.

به گزارش پیام خانواده، همزمان با سالروز تخریب بقیع، ایرانیان حاضر در کربلا در جوار حرم امام حسین (ع) و بین‌الحرمین به عزاداری پرداختند.

با توجه به اینکه صحن حضرت زینب (س) در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) به همت ایرانیان در حال ساخت است، بسیاری از مهندسان و کارگران ایرانی روزانه در این مکان مقدس مشغول به فعالیت هستند که شب گذشته همزمان با شب زیارتی سیدالشهدا (ع) و سالروز تخریب بقیع، مراسم عزاداری به این مناسبت برگزار شد و در این مراسم حسین بختیاری و محمدرضا ناصری به مداحی پرداختند.

همچنین پس از این مراسم نیز فریدون کریمی پور مداح اهل بیت (ع) در بین‌الحرمین به مدیحه‌خوانی پرداخت و نه تنها ایرانیان ساکن کربلا، بلکه عراقی‌هایی که برای زیارت سیدالشهدا (ع) به کربلا مشرف شده بودند نیز با این جمع همراه شده و در غربت ائمه بقیع اشک ریختند.

بنا بر این گزارش، شب گذشته در حرم حضرت عباس (ع) نیز مراسمی با حضور زائران کربلا برگزار شد و پس از آن جمعی از زوار با سر دادن شعارهایی جنایات سال ۱۳۴۴ هجری وهابیون سعودی در بقیع را محکوم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =