راننده زن

پیام خانواده- مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: اکنون چهار هزار و ۸۳۰ زن در کشور راننده تاکسی هستند و در ناوگان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند.

 .به گزارش پیام خانواده  مرتضی ضامنی  افزود: دو هزار و ۹۰۰ نفر از بانوان فعال در حوزه تاکسیرانی کشور در تهران فعالیت می کنند،  در این بخش این آمادگی وجود دارد تا با همکاری علاقه‌مندان سهم زنان را حوزه تاکسیرانی افزایش دهیم.

وی ادامه داد: ناوگان فعال تاکسیرانی با ۳۱۸ هزار خودرو تاکسی در سطح کشور مشغول  ارائه خدمت است که از این تعداد در شهر تهران ۷۶ هزار خودرو تاکسی فعال هستند.

۱۹۲هزار تاکسی به سن فرسودگی رسیده اند

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی گفت: طبق مصوبه هیات وزیران، تاکسی‌هایی که به سن ۱۰سال رسیده باشند، مشمول فرسودگی هستند.

ضامنی افزود: اکنون ۱۹۲ هزار دستگاه تاکسی به سن فرسودگی رسیده است اما با توجه به اجرای طرحی که در حوزه نوسازی تاکسی‌های فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۵ آغاز شد،  موفق به نوسازی ۷۵ هزار و ۶۷۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده شدیم.

‌تاکسی ها از اعمال محدویت تردد معاف هستند

مدیرعامل احادیه تاکسیرانی افزود: با اعمال محدودیت تردد یکی از گروه های شغلی که از این موضوع معاف شدند، خودروهای فعال در حوزه حمل و نقل عمومی هستند.  

ضامنی افزود: با هماهنگی که با پلیس راهور به عمل آمده است، فهرست ناوگان فعال در این بخش به عنوان فهرست مجاز در اختیار پلیس قرار گرفته است و این ناوگان مشمول جریمه نمی شوند، بنابراین با برنامه ریزی‌های انجام شده در سازمان های تاکسیرانی، شهروندان می‌توانند برای سفرهای ضروری خود از این ناوگان استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =