کد خبر: 6625
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹
حامد لک

دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار تصویری با مربی خود به شایعات درباره اختلاف با او پایان داد.

به گزارش پیام خانواده  بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل شاگردان مهدی مهدوی‌کیا که در روز نُهم فروردین‌ماه امسال برگزار شد و با شکست سه بر یک سرخ‌پوشان همراه بود، اتفاقاتی در پی خود داشت که حامد لک با وجود دریافت یکی از گل‌های تیمش و نمایش خوبی که در آن دیدار داشت، بخاطر یک مجادله لفظی با یکی از اعضای کادرفنی خود از حضور در تمرینات گروهی منع شده بود.

دروازه‌بان اول پرسپولیس طی دو فصل اخیر که پس از این اتفاق حدود سه هفته از تمرینات گروهی فاصله گرفته و همراه با یکی از اعضای کادر فنی سرخ‌پوشان به تمرینات انفرادی در ورزشگاه شهید کاظمی می‌پرداخت، یک هفته است دوباره در جمع گروهی شاگردان یحیی گل‌محمدی حضور یافته و با انگیزه بیشتری نسبت به قبل کار می‌کند.

اما نکته اصلی از زمان حضور حامد لک در پرسپولیس و با وجود درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا و فصل گذشته لیگ برتر که منجر به قهرمانی سرخ‌پوشان شد، ارتباط او با داوود فنایی مربی گلرهای این تیم بود که شایعات زیادی مبنی بر اختلاف این دو نفر وجود داشت که پس از دیدار تدارکاتی با تیم امید و منع لک از تمرینات گروهی، ظاهرا این موضوع علنی شد.

حامد لک که طی یک سال گذشته موضع سکوت را در پیش گرفته و طی یک ماه اخیر نیز هیچ واکنشی نسبت به تمام اخبار و شایعات منتشر شده علیه خود نداشت، حالا در یک پست اینستاگرامی به تمام این مسائل پاسخ داد و به نوعی اعلام کرد ارتباط خوبی با داوود فنایی دارد.
دروازه‌بان سرخ‌پوشان با انتشار سه تصویر همراه با داوود فنایی در تمرینات این تیم و نوشته‌ای که داشتن یک فرد در کنارش ارزشمند است، نشان داد مشکلی با مربی خود در پرسپولیس ندارد و زیر نظر او مشغول تمرین است.

حالا با این شرایط به نظر می‌رسد حامد لک از دیدار پیش روی لیگ برتر مقابل پیکان دوباره به قفس توری دروازه سرخ‌پوشان برمی‌گردد و یحیی گل‌محمدی و داوود فنایی امیدوار هستند با حضور دوباره او و بازگشت به ترکیب، روند گل خوردن‌های اخیر این تیم پایان پیدا کند.

روزهای شیرین حامد لک و فنایی!/عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =