کد خبر: 5655
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
واحدهای دانشگاهی

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: همه مشکلات واحدهای دانشگاهی کوهدشت در یک زمان قابل حل نیست اما به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعکس و پیگیری می‌شود.

انسیه خزعلی روز جمعه در جمع فرهنگیان شهرستان کوهدشت در محل آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: باتوجه به اینکه فاصله کوهدشت تا خرم آباد چندان زیاد نیست این امیدواری وجود دارد بتوان، مشکلات آن را برطرف کرد.

وی با تاکید بر جذب اساتید توانمند بیان کرد: در خصوص مکان های استیجاری که در این منطقه وجود دارد حتما رسیدگی می کنیم تا ساختمان هایی در اختیار واحدهای دانشگاهی شهرستان قرار گیرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: احیای مدارس تخریبی و نیازمند بازسازی باید بررسی شود تا دانش‌آموزان بیشتری با امنیت تحصیل کنند.

رییس دانشگاه دولتی کوهدشت نیز با تاکید بر ارتقای مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد در این واحد بیان کرد: در حالی که مرکز کوهدشت در محیطی استیجاری، بدون امکانات رفاهی، حتی فاقد لوله کشی آب و گاز است که جمعیت این شهرستان ۲ برابر اسدآباد می باشد.

امین طاهری گراوند بیان کرد: انتظار داریم دولت بودجه ای اختصاص دهد تا مکان های آموزشی این شهرستان توسعه یابد همچنین این منطقه باید جزو سرفصل‌های محرومیت‌زدایی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این واحد حدود ۲۰۰ دانشجو دارد یادآور شد: با این وضعیت برای تامین هزینه های تغذیه، نقلیه و دانشجویی با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهیم شد.

معاون پشتیبانی آموزش پرورش کوهدشت نیز گفت: این شهرستان ۲۹ هزار دانش آموز دارد و برخی مدارس روستایی آن به شدت آسیب دیده و تخریبی هستند.

حشمت الله نجفی اضافه کرد: در شهرستان کوهدشت ۲۹ مدرسه کانکسی وجود دارد و در برخی موارد حدود ۲۵ دانش آموز در یک کانکس با هیتر برقی آموزش می بینند.

وی با اشاره به وجود ۲۳ مدرسه کلنگی در کوهدشت افزود: مدارس حاشیه شهرستان با توجه به فقر اقتصادی منطقه مشکلاتی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =