کد خبر: 4353
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
انتخابات 1400

پیام خانواده - سازمان بسیج جامعه زنان در بیانیه‌ای حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم شریف ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

به گزارش پیام خانواده، در این بیانیه آمده است: «مردم ایران اسلامی با حضور خود در شعب انتخابات سراسر کشور، بار دیگر مردم سالاری دینی را یکپارچه و متحد به رخ جهانیان کشیدند. ۲۸ خرداد شاهد حضور مردمی بودیم که به پاسداشت خون شهدا از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب و از هر قومیتی، با وجود تمام گله‌مندی هایی که از مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتند، به عشق ایران آمدند و دوست و دشمن را از شکوه حضورشان غافلگیر کردند.

به یقین به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اولین کسی که از این حضور حماسی و پر شور منتفع می‌شود شما هموطنان غیور و حماسه ساز هستید و انتخاب درستِ امروز؛ سازنده فردایی بهتر برای همه ماست.

هر رأی شما مردم فهیم ایران ستاره شد و آسمان ایران عزیزمان را منور کرد. افتخار و سربلندی این حضور آگاهانه و مقتدرانه گوارای وجودتان باد.

انتخابات به پایان رسید و اینک میدان عمل در دست مسئولین است تا به وظیفه خود در پاسخ به حضور آگاهانه و بزرگ‌منشانه مردم شریف و صبور این مرز و بوم عمل نمایند.

به امید آنکه ایران عزیزمان با تلاش و مجاهدت همه ایرانیان و همت مسئولان قله‌های عزت و افتخار را در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی درنوردیده و با هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عجل الله)، باشیم. انشاالله

بسیج جامعه زنان این پیروزی و حضور و مشارکت حداکثری توأم با بصیرت را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه فدا؛ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛ مردم عزیز ایران و همه ملت‌های آزاده تبریک و تهنیت عرض می‌کند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =