زلزله

پیام خانواده - مدیرجمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم حمایت های روانی، اجتماعی به منظور کمک به بازتوانی روحی زلزله‌زدگان، به منطقه شهرستان دنا اعزام شد.

به گزارش پیام خانواده، مرضیه التیامی جو مدیرجمعیت همیاران سلامت روان احتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود:نقش گروه همیاران سلامت روان اجتماعی استان به منظور ارائه خدمات روان‌شناختی ومطالبه گری در زلزله شهرستان دنا دومین تجربه همیاران در زلزله استان بوده که تیم محب مداخله در بحران همیاران سلامت استان از روان‌شناسان و مشاوران داوطلب برای اعزام به مناطق زلزله‌زده و ارائه خدمات روان‌شناختی به طور منظم و تخصصی استفاده کرد.

التیامی جو اظهار کرد:بعد از وقوع زلزله تیم مداخله در بحران همیاران  طی فراخوان عمومی از همه روان‌شناسان همیار برای حضور در مناطق زلزله زده دعوت کرد که اولین "گروه واکنش سریع" شامل یک تیم ۱۵ نفره روان‌شناس، مشاور، روان‌سنج به منطقه زلزله زده شهرستان دنا اعزام گردید.

 مدیرجمعیت همیاران سلامت روان احتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم حمایت های روانی، اجتماعی به منظور کمک به بازتوانی روحی زلزله‌زدگان، به منطقه شهرستان دنا اعزام شد.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی ناشی از زلزله و تقویت مهارت‌های اجتماعی به افراد آسیب دیده  و افزایش توان انطباق و آماده سازی جامعه محلی، این تیم به سرپرستی مدیر جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان اعزام شده است.

این تیم متشکل از۱۵ نفر از اعضای جوان متخصص در زمینه مشاوره و روانشناسی است، که با هدف حمایت روانی و طبق برنامه ریزی ازسوی معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان در منطقه زلزله‌زده شهرستان دنا ارائه خدمت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =