کد خبر: 13687
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
رئیس جمهور شهید

استقبال و حضور گسترده مردم استان قم از پیکر رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت به‌گونه‌ای بود که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش پیام خانواده  سفرهای استانی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور مردمی دولت سیزدهم بود، دوازده روز پیش بود که دومین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی به شهر قم رقم خورد.

در این سفر دو روزه که با آغاز دهه کرامت همراه بود، دیدارهای مردمی، بازدید میدانی و بررسی پروژه‌های مختلف اتفاق افتاد و مصوبات مختلفی را به همراه داشت.

در آستانه ولادت امام رضا (ع) رئیس جمهور برای افتتاح پروژه به تبریز سفر کرده بود که بالگرد دچار سانحه شد و به شهادت رئیس جمهور و همراهانش منجر شد.

وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ازجمله شهدای خدمت بودند.

این بار پیکر رئیس جمهور شهید به قم منتقل و روی دوش مردم استان تشییع شد، اما این یک تشییع عادی نبود، از ساعت‌ها قبل مردم از نقاط دور و نزدیک استان منتظر ورود پیکر شهدا بودند، پیر و جوان و حتی کودکان، افراد با سلایق و نگرش‌های مختلف برای وداع با رئیس جمهور مردمی و محبوب آمده بودند.

مسیر حرم تا حرم از حرم حضرت معصومه تا مسجد مقدس جمکران مملو از مردمی بود که برای وداع و خداحافظی آمده بودند، اشک از چشمان بسیاری جاری بود و عکس شهدای خدمت را با خود به همراه داشتند.

پیکر رئیس جمهور شهید روی شانه‌های مردم شهر چرخید و در حرم مطهر طواف کرد.

حضور مردم برای وداع با شهدای خدمت رفراندومی که در تاریخ ثبت می‌شود

خیلی‌ها از عدم محبوبیت رئیس جمهور حرف می‌زدند اما این حضور، باشکوه و تاریخی هر چه مخالفان رشته بودند را پنبه کرد، درواقع این حضور حداکثری تایید فعالیت‌ها و کارهایی بود که هشتمین رئیس جمهور برای مردم ایران انجام داد.

این خادم الرضا با رفتنش پیام مهمی را برای همه مخابره کرد، اینکه ایرانیان قدردان تلاش‌ها و فعالیت‌ها هستند، اینکه مردم از هر سلیقه و تفکری که باشند، حتی اگر منتقد هم باشند همیشه پای انقلاب ایستاده و از خدمتگزاران بی ریا و بی ادعا قدردانی می‌کنند.

این حضور تاریخی یک رای آری و رفراندوم بود که به همه جهان نشان داد، مردم ایران از آرمان‌های انقلاب فاصله نگرفته و از هر فردی که برای آبادانی کشور تلاش کند، حمایت می‌کنند

روح اله غیاثی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =