کد خبر: 12978
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
خانواده

پیام خانواده - دومین همایش«فرهنگ و خانواده» با عنوان "خانواده خلاق" روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه به همت فرهنگسرای خانواده و مشارکت انجمن کودکان استثنایی ایران، موسسه تعاملی هیجان اندیشه، مجمع ملی خانواده و جامعه مدیران فرهنگی ایران برگزار می شود.

به گزارش پیام خانواده؛ دومین همایش فرهنگ و خانواده با عنوان خانواده خلاق روز پنج شنبه ۱۷ اسفندماه سالجاری در فرهنگسرای خانواده از ساعت ۸:۳۰ صبح برگزار می شود.

در این نشست که با دبیری صادق علیخانی و اساتید برجسته حوزه روانشناسی و فعالان حوزه خانواده از جمله دکتر ناصرالدین کاظمی حقیقی، دکتر علیرضا پیرخائفی و دکتر غلامعلی افروز به سخنرانی می‌پردازند.

گفتنی است دکتر ناصرالدین کاظمی حقیقی (نایب رییسICEC) به بررسی «ملاحظات خانوادگی خلاقیت»، دکتر علیرضا پیر خائفی (دانشیار روانشناسی و عضو هیات علمی دانشگاه) در خصوص «نقش خلاقیت در سلامت خانواده» و دکتر غلامعلی افروز(استاد ممتاز دانشگاه تهران)، پیرامون موضوع «حاکمیت آرامش و پیوندهای عاطفی در خانواده بستر شکوفایی در فرزندان» می‌پردازند.

این همایش علمی یک روزه به همت فرهنگسرای خانواده و مشارکت انجمن کودکان استثنایی ایران، موسسه تعاملی هیجان اندیشه، مجمع ملی خانواده و جامعه مدیران فرهنگی ایران برگزار می شود. حضور در این نشست آزاد و رایگان است و به شرکت کنندگان گواهی دوزبانه معتبر ارائه می شود.

شایان ذکر است علاقه مندان برای حضور در دومین همایش«فرهنگ خانواده» می توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ‌ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =