مجید کافی

پیام خانواده - دکتر مجید کافی گفت: شرکت در رویدادهای علمی سایر مراکز، شاخص دیگری از مؤلفة پویایی و روزآمدی پژوهشگاه جوزه و دانشگاه می باشد.

 به گزارش پیام خانواده  معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: حضور فعال پژوهشگاه و اعضای هیأت علمی آن در رویدادهای ملی و بین‌المللی که توسط سایر مراکز علمی، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها برگزار می‌شود، شاخص دیگری است که پویایی و روزآمدی پژوهشگاه را نشان می‌دهد. هر قدر اعضای هیأت علمی در رویدادهای بیشتری شرکت کنند، فرصت بیشتری پیدا می‌کنند تا شبکة ارتباطی خود را توسعه داده و سایر استادان و پژوهشگران در یک زمینه و موضوع خاصل که مورد توجه و علاقه‌شان هست را بشناسند.

دکتر کافی افزود: شرکت در رویداد بسان یک رسانه عمل می‌کند که محققان می‌توانند با حضور در آن مطالب و محتوای تولیدات خود را به دیگران برسانند. همچنین از تولیدات سایر مراکز علمی و محققان با خیر شوند و اطلاعات خود را به روز کنند.

معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پایان اظهار داشت: حضور فعال اعضا هیات علمی وپژوهشگران در رویدادهای مختلف موجب می شود،پژوهشگاه پویاتر و به روزآمدتر در مواجهه با مسایل اجتماعی جلوه نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =