کد خبر: 9740
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
سید محمدحسین چاوشیان

مدیر بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: روزانه چندین ساعت مشاوره تخصصی در نمایشگاه به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

به گزارش پیام خانواده  سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به دومین سال حضور بخش مشاوره‌های قرآن بنیان در نمایشگاه قرآن کریم اظهار داشت: امسال برخلاف سال گذشته که در ۵ محور مشاوره ارائه می‌شد، در ۱۱ محور مشاوره‌های رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان این که تعداد مشاوران نیز امسال ۳ برابر شده است، ابراز داشت: این مشاوران از اساتید دانشگاه و شخصیت‌های حوزوی در رشته‌های روان‌شناسی، علوم تربیتی و خانواده انتخاب شده‌اند.

چاوشیان صریح کرد: باتوجه‌به اهمیت و شبهاتی که در طی این سال‌ها برای نوجوانان و جوانان ایجاد شده بخش مجزایی برای این رده‌های سنی در نظر گرفته شده که با استقبال نیز روبرو شده است.

وی راه‌اندازی بخش ویژه روان‌سنجی هوشمند را موردتوجه قرارداد و گفت: در این قسمت مخاطبین بر اساس سامانه‌ای که در اختیارشان قرار داده می‌شود با واردکردن شماره‌شان لینکی برای آن‌ها ارسال می‌شود که پس از ورود به آن می‌توانند از خدمات روان‌شناسی بهره ببرند، سپس نتایج جلسات روان‌شناسی در اختیار درمانگرهای ما قرار می‌گیرد و آنها راهنمایی لازم را انجام می‌دهند.

مدیر بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم تصریح کرد: روزانه ۲۴۰ ساعت مشاوره تخصصی در نمایشگاه به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =