کد خبر: 9384
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
۲۲ بهمن

امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ و ۴۴ سال پس از روز تاریخی حضور مردمی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی پس از شکست رژیم شاهنشاهی و حرکت به سمت حکومت اسلامی و انقلابی ایران است که در نوع خود بزرگترین نهضت ملی در قرن حاضر محسوب می شود.

به گزارش پیام خانواده ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به عنوان یک روز تاریخی با حضور حماسی و میلیونی مردم در جشن انقلاب هرگز از یادها نخواهد رفت و امروز پس از ۴۴ سال، این حماسه حضور همچنان پابرجاست و با شور و اشتیاق مردمی انجام می‌شود.
مردم ایران در این ۴۴ سال نشان دادند که با راهپیمایی میلیونی خود پشتیبانی قوی برای نظام و انقلاب هستند و همواره راه امام راحل را برای رسیدن به اهداف انقلاب و تداوم همیشگی این مسیر ادامه خواهند داد.
حرکت به سمت تعالی و توسعه جمهوری اسلامی در این سال‌ها با وجود دشمنی بسیاری از کشورهای غربی و استکبار جهانی نشان داده است که ریشه تنومند این انقلاب چنان استحکام دارد که حتی این دشمنی‌ها هم نمی‌تواند خدشه‌ای به این انقلاب مردمی وارد کند.


امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ روز ثبت روز تاریخی دیگری در دفتر وزین این انقلاب با حضور گسترده و مردمی است، مردمی که این انقلاب را به ثمر رساندند تا دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ریشه مردمی دارد.

تاریخ ایران چنین روزی را در خود به ثبت رسانده که با رهبری و هدایت امام خمینی(ره) به ثمر نشست و امروز با درایت اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب، این نهضت عظیم ایرانی - اسلامی به جایگاه واقعی خود رسیده است.

سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در روز ۲۲ بهمن به عنوان سرآغاز استقلال، آزادی و جمهوریت ایران به شمار می‌رود که باید همانند سال‌های گذشته با حضور همه مردم ایرام در این راهپیمایی بزرگ این روز را گرامی بداریم تا دشمنان نقش حضور حماسی مردم را در این عرصه به خوبی ببینند.

مردم چه می‌گویند
مردم ایران که از ۴۴ سال گذشته تاکنون هرساله با حضور پرشور و حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام و انقلاب افزوده‌اند، امسال نیز در این روز تاریخی نشان دادند که این انقلاب با پشتوانه مردمی به ثمر نشسته و با این پشتوانه استمرار خواهد داشت.

یکی از شهروندان که حدود ۵۰ سال سن دارد، می‌گوید: از دهه های پیش و زمانی که شناخت عمیقی از دستاوردهای این انقلاب و نظام به دست آورده‌ام، همواره در این راهپیمایی مردمی به صورت خودجوش شرکت می‌کنم.

رضا که به همراه خانواده و فرزندانش این حضور را با دیگر هموطنان به یک حضور حماسی تبدیل کرده‌اند، ادامه می‌دهد: نقشی که ما مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و برخی افراد داخل کشور با اغتشاشات اخیر داریم، امروز به نمایش گذاشته شده است.

برخی دشمنان داخلی و خارجی فقط خیال خام برای ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب اسلامی را دارند اما از این مساله غافل هستند که هیچ چیز نمی‌تواند در اراده مردم برای پشتیبانی از این انقلاب خللی ایجاد کند.

وی اضافه می‌کند: انقلابی که با پشتوانه مردمی به وجود آمده است، هرگز با اقدام برخی افراد فریب‌خورده و حمایت رسانه‌های خارجی فریبکار آسیب پذیر نخواهد بود، بلکه این حضور مردم نشان از اقتدار، استواری و پایداری نظام و انقلاب دارد.

ما جوانان پشتیبان انقلاب هستیم
دختری حدود ۲۰ ساله که سنش به دوران انقلاب نمی رسد و تنها دستاوردهای جمهوری اسلامی را از اطرافیان خود شنیده است، می‌گوید: آمریکا فقط خیال می‌کند که مردم نمی‌خواهند این انقلاب ماندگار بماند اما باید بداند که تا ما زنده هستیم، هیچ کشوری نمی‌تواند به این نظام دست درازی کند.

آرام که نقش دختران انقلابی را در این برهه حساس بسیار موثر می‌داند، ادامه می‌دهد: ما امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب به عنوان دختران انقلاب چشم از این نظام برنمی‌داریم و نمی‌گذاریم دشمنان به دیده یک طعمه به انقلاب نگاه کنند.

وی اضافه می‌کند: ما امروز به عنوان جوانان پشتیبان این انقلاب با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از دشمنان این نظام نشان دادیم تا همه بدانند که قلب ما جوانان برای همیشه برای این انقلاب می‌تپد.

حماسه‌ای تاریخی با حضور انقلابیون و جوانان
حضور دختران و پسران جوان در کنار کسانی که این انقلاب را به ثمر رسانده‌اند، حماسه حضور ملی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را زیباتر کرده است زیرا جوانانی که اطلاعاتی از تشکیل انقلاب ندارند امروز دوشادوش انقلابیون سال ۱۳۵۷ این روز را به حماسه‌ای تاریخی تبدیل کردند.

کسانی که در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند امروز در کنار جوانان رنگ پیروزی این انقلاب را پررنگ‌تر کردند تا همه ببینند که ایران همیشه یکصدا و هم‌نوا در برابر دشمنان هستند.

این بار که دشمنان قسم خورده نظام، کمر همت برای دشمنی بیشتر با مردم و این انقلاب بسته‌اند، ما جوانان امروزی و افراد حاضر در انقلاب سال ۱۳۵۷ با وحدت مثال‌زدنی خود نخواهیم گذاشت که هیچ دشمنی به فکر خدشه به این نظام باشند.

این حماسه تاریخی ۲۲ بهمن به طور یقین در تغییر دیدگاه دشمنان نظام تاثیر خواهد گذاشت زیرا این حضور نشان از حمایت همه‌جانبه مردم ایران از این انقلاب مردمی دارد.

امروز ۲۲ بهمن همزمان با چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی سراسر ایران در حال ثبت تاریخی‌ترین‌ روز این انقلاب هستند زیرا پیر و جوان، زن و مرد و همه مردم ایران کنار هم در مقابل دشمنان ایستاده‌اند تا نشان دهند که این نظام با حضور مردم استوار و پایدار خواهد ماند.

مردم ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن امسال نیز به دشمنان نظام و انقلاب نشان می‌دهند که با وجود برخی مسایل و مشکلات، اما در مسیر این انقلاب ماندگار، به صورت مصمم و استوار ایستاده‌اند تا بار دیگر با حضور حماسی خود همانند چند دهه گذشته، معادلات دشمنان نظام و انقلاب را نقش برآب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =