شیوا مقدم

رئیس فرهنگسرای خانواده گفت: در همه خانواده‌های کارآمد و موفق وقتی نگاه می‌کنیم چه مسلمان و... ارزش‌های مشترک تقریباً در همه این خانواده‌ها حاکم است.

به گزارش پیام خانواده  شیوا مقدم در گفت‌وگوی زنده و علمی که با موضوع اربعین و خانواده متعالی به همت مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم برگزار شد، اظهار داشت: خانواده‌ای که قرار است مستحکم و متعالی باشد یک ویژگی خاص دارد و آن ویژگی از منظر ارزش‌های آن خانواده و فرهنگ حاکم بر آن است.

وی ادامه داد: اندیشمندان معتقدند، خانواده‌ای که داری برجستگی ویژه است و در این میان یک فرهنگ خاص و روحی در آن خانواده حاکم است، فرهنگ زیبای خانواده نام دارد.

مقدم ابراز داشت: در واقع یکسری ارزش‌ها و باورها در این خانواده حاکم است که این ارزش‌ها به اعتقادات دینی هر خانواده‌ای برمی‌گردد.

وی افزود: در همه خانواده‌های کارآمد و موفق وقتی نگاه می‌کنیم چه مسلمان و... و. ارزش‌های مشترک تقریباً در همه این خانواده‌ها حاکم است.

رئیس فرهنگسرای خانواده تأکید کرد: بحثی که در جامعه‌شناسی غربی در مورد خانواده موفق مطرح می‌شود و روی آن تأکید دارند این است که زمانی ما می‌توانیم بگوییم یک خانواده کارآمد و موفق هستیم که از "من" بودن خارج و به "ما" در ازدواج نزدیک شده باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =