کمیته امداد

رئیس کمیته امداد: خدمت به نخبگان برای این نهاد بسیار مهم و از اولویت های این نهاد است و ما برای این مأموریت بزرگ، کمیته‌ی خاص نخبگان راه‌اندازی کرده‌ایم.

به گزارش پیام خانواده رویداد ملی دختران ماه، با حضور ۲۷۰ نفر از دختران نخبه و استعداد برتر تحت حمایت کمیته امداد سراسر کشور، همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) با سخنرانی رئیس کمیته امداد و حضور جمعی از مدیران کشور و استان قم، در مجمتع حضرت معصومه (س) این استان برگزار شد.
 سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) گفت: آن حضرت که دختری قهرمان و اهل مبارزه بود باید الگوی دختران ما باشد.
وی وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) را از برکات شهر مقدس قم دانست و اظهار کرد: یکی از کارهای امام (ره) که ترک نمی‌شد، زیارت آن حضرت بود و من هم به شما توصیه می‌کنم از زیارت این بانوی بزرگوار بیشترین بهره‌ی معنوی را ببرید.
بختیاری با معرفی کتاب «راز موفقیت شخصیت‌های بزرگ» از آیت الله سبحانی برای انتخاب الگوی مناسب نخبگان حاضر در این رویداد تصریح کرد: وصیتنامه‌ی بزرگانی مانند آیت الله بروجردی، آیت الله مرعشی نجفی و وصیتنامه الهی سیاسی امام راحل می تواند برای همه ما به ویژه شما استعدادهای برتر، بسیار راه گشا باشد.
رئیس کمیته امداد با اشاره به سوگواری هر ساله‌ی مردم در ایام ارتحال حضرت امام (ره) و پانزدهم خرداد افزود: امسال حادثه‌ی دلخراش متروپل آبادان نیز که به دلیل برخی از بی‌لیاقتی‌ها اتفاق افتاد باعث شد نه تنها مردم آبادان داغدار شدند، بلکه ملت ایران هم برای این واقعه عزادار شد و من هم به خانواده‌های داغدار و مردم قهرمان آبادان تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام پدر و مادر بزرگوار خود را در کودکی از دست داد بیان کرد: با یتیم شدن آن حضرت، خودِ خداوند حمایت و پشتیبانی آن حضرت را به عهده گرفت، پس بی‌مهری به کودکان تحت حمایت کمیته امداد بی‌مهری به خدا است.
رئیس کمیته امداد یکی از ماموریت های اصلی این نهاد را خدمت به نخبگان و استعدادهای برتر، عنوان و خطاب به نخبگان حاضر در همایش تأکید کرد: خادمین و نوکران شما در کمیته امداد برای تحقق این هدف یک کمیته‌ی خاص نخبگان ایجاد کرده‌اند و ارتقای نخبگان تحت حمایت این نهاد باید بیش از گذشته جدی گرفته شود.
حجت الاسلام و المسلمین علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد نیز در این همایش با بیان اینکه رویداد دختران ماه، نخستین رویداد اردویی کشور پس از کرونا است گفت: در این رویداد ملی، از خدمات مشاوره‌ی این نهاد، استقبال بی‌نظیری شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، افراد تحت حمایت این نهاد در سراسر کشور در آینده نزدیک می‌توانند از خدمات مشاوره کلینیک‌های زنجیره‌ای رز بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =