جام‌جهانی

هشت تیم از قاره‌های مختلف برای به دست آوردن سه جای خالی باقی‌مانده در جام‌جهانی ۲۰۲۲ باید طی روزهای آتی با یکدیگر رقابت کنند.

به گزارش پیام خانواده  بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در تاریخ ۱۲ فروردین‌ماه، هنوز سه جای خالی در گروه‌های هشت‌گانه وجود دارد و هنوز مشخص نبود چه تیم‌هایی در این جاهای خالی قرار خواهند گرفت.

در ۲ هفته پیش رو اما سه مسافر نهایی جام‌جهانی قطر مشخص می‌شوند. رقابت بین هشت تیم از اروپا، آسیا، آمریکای جنوبی، اقیانوسیه و کونکاکاف. در ادامه به بررسی وضعیت موجود می‌پردازیم.

گروه چهارم: دانمارک، فرانسه، تونس و پلی آف یک

پلی‌آف یک: امارات - استرالیا - پرو

رقابت هشت تیم در نقاط مختلف جهان؛ سه مسافر نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ چگونه مشخص می‌شوند؟

ابتدا در تاریخ ۱۷ خرداد و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم‌های آسیایی امارات و استرالیا باید در ورزشگاه احمد بن علی شهر الریان به مصاف یکدیگر بروند. برنده این مسابقه در روز ۲۳ خردادماه و در همین ورزشگاه مقابل تیم پنجم منطقه آمریکای جنوبی یعنی پرو قرار می‌گیرد. فاتح این مسابقه به گروه چهارم جام‌جهانی می‌رود و با تیم‌های دانمارک، فرانسه و تونس هم‌گروه می‌شود.

گروه پنجم: آلمان- ژاپن- اسپانیا- پلی‌آف ۲

پلی‌آف ۲: کاستاریکا و نیوزیلند

رقابت هشت تیم در نقاط مختلف جهان؛ سه مسافر نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ چگونه مشخص می‌شوند؟

۲۴ خردادماه، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم‌های کاستاریکا و نیوزیلند مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. برنده این مسابقه به گروه پنجم صعود می‌کند. کاستاریکا تیم چهارم منطقه کونکاکاف است و نیوزیلند تنها نماینده قاره اقایانوسیه به حساب می‌آید. میزبان این مسابقه نیز ورزشگاه تیم الریان است. نیوزیلند به واسطه‌ی مسابقات انتخابی جام‌جهانی در قاره‌اش که همگی در قطر برگزار شد آشنایی بیشتری را جو ورزشگاه خواهد داشت.

گروه دوم: انگلیس- ایران- آمریکا و پلی‌آف اروپا

پلی‌آف اروپا: ولز، اسکاتلند و اوکراین

رقابت هشت تیم در نقاط مختلف جهان؛ سه مسافر نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ چگونه مشخص می‌شوند؟

امشب(چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه در ورزشگاه همپتون پارک شهر گلاسکو، اسکاتلند میزبان اوکراین‌ است. برنده این مسابقه باید روز پانزدهم خردادماه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه کاردیف‌سیتی مقابل ولز قرار بگیرد. فاتح این دیدار به جام‌جهانی می‌رسد و هم‌گروه ایران، آمریکا و انگلیس می‌شود.

با توجه به زمان برگزاری بازی‌ها ابتدا نماینده اروپا مشخص می‌شود. سپس یکی از ۲ نماینده آسیا یا آمریکای جنوبی معلوم خواهند شد و نهایتا در تاریخ ۲۴ خردادماه نوبت به آخرین مسافر جام جهانی می‌رسد. یکی از ۲ تیم کاستاریکا یا نیوزیلند که تیم‌های جام جهانی را به عدد ۳۲ خواهد رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =