کد خبر: 6454
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
حقوق سربازان

رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از افزایش حقوق کارکنان وظیفه از اسفند ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: حداکثر حقوق آنان در مناطق عملیاتی مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش پیام خانواده  .از پایگاه پلیس، سردار تقی مهری اظهارداشت: با تلاش مسئولان دولت و نیروهای مسلح، حقوق سربازان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس، میانگین حقوق سربازان از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بهمن ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

مهری اضافه کرد: اکنون حداقل حقوق پرداختی به سربازانی که در مناطق عادی خدمت می‌کنند یک میلیون و ۲۹۵ هزار تومان و حداکثر حقوق آنان در مناطق عملیاتی مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی ابراز امیدواری کرد با تصویب نهایی حقوق سربازان وظیفه در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن از سوی دولت در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش میانگین حقوق کارکنان وظیفه به مبلغ حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باشیم.

مهری خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی انتظامی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =