زنان ورزشکار

در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در نماز جمعه امروز به عنوان خطیب پیش از خطبه‌های نماز جمعه به سخنرانی پرداخت.

به گزارش پیام خانواده، در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در نماز جمعه امروز به عنوان خطیب پیش از خطبه‌های نماز جمعه به سخنرانی پرداخت.

انسیه خزعلی در ابتدا با اشاره به نقش زنان در حفظ بنیان خانواده و شکست دشمن گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند  حضور با بصیرت و مقتدرانه زنان هستیم. امروز دشمن زنان و خانواده را هدف قرار داده است و در این جنگ به ظاهر نرم و در واقع سخت و دشوار  زنان در خط مقدم هستند و ضرورت داردکه مردان پشتیبان ،همراه و مدافع آنان در این نبرد ناجوانمردانه باشند به آنان سلاح برسانند آنان را تقویت کنند واز آنها حفاظت کنند همانگونه که در ایام انقلاب با زنجیرهای محکم انسانی از حضور زنان درتظاهرات ودر صحنه های نبرد با شاه حمایت کردند. قطعا راه این نیست که از صف مقدم آنان را کنار بکشیم چرا که دشمن آنها را در خانه ها هدف قرار داده است و اگر در دل خانه دشمن به پیروزی برسد شکستی بس ذلیلانه را باید تحول کرد

حضور زنان ورزشکار مسلمان بر سکوی قهرمانی زنگ خطری است برای دشمن!

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  درواکنش به ممنوعیت حضور زنان ورزشکار با حجاب در مسابقات گفت: در همین ایام گذشته شاهد هستیم که برخی کشورهای غربی حضور زنان ورزشکار را با حجاب ممنوع می‌کنند با همه ادعایی که در دموکراس و تکثرگرایی در هویت‌ها و آرای فردی ادعا می‌کنند. این بیانگر شدت خوف آنها از ارائه راه سومی که روز به روز در حال گسترش و مطالبه است. طبیعتا حضور زنان قهرمان ورزشی ما با حفظ ارزش‌های اسلامی روی  سخسکوهای مدال آوران  بین الملل و تقدیر بالاترین مقام کشور از آنان برایشان زنگ خطر و به شدت هزینه دارد خصوصا که این احساس در حال سرایت به بسیاری از تیم‌های ورزشی بانوان در سراسر دنیاست.

برنامه جامع معاونت زنان در راستای توانمند سازی بانوان

دکتر خزعلی ضمن بیان مسئولیت های معاونت زنان تشریح کرد:معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با ماموریتی که از جانب ریاست محترم جمهور برای ارتقا و تعالی خانواده و برای آسیب زدایی از این دو حیطه دارد برنامه جامعی را برای توانمند سازی زنان و مقابله با آسیب‌ها در دست اجرا دارد. در مرحله نخست رفع محرومیت خصوصا  زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست و درمان آسیب‌هایی که متوجه زنان و خانوار است که یکی از مهمترین آنها افزایش طلاق و تغییر سبک زندگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =