امشبه خزعلی

پیام خانواده - جمعی از انجمن ها، سمن ها و تشکل های حوزه زنان و خانواده در پیامی، انتصاب دکتر انسیه خزعلی را به سمت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده تبریک گفت.

به گزارش پیام خانواده، در متن پیام تبریک جمعی از سمن‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه زنان و خانواده آمده است: 

سرکار خانم دکتر انسیه خزعلی 

انتخاب جنابعالی از سوی رییس جمهور محبوب و مکتبی جناب آقای دکتر رییسی، بسیار شایسته و موجب مسرت جامعه زنان و نشان دهنده اهتمام ایشان به تخصص و تدین در موضوع زنان و خانواده  است. 

روحیه مصمم و پشتکار شما در سمت های ریاستدانشگاه های الزهرا، دانشگاه خواهران رضوی و مجموعه خواهران بین الملل سازمان حج و زیارت به عنوان مراکز تربیت بانوان دانشمند، نویدبخش برنامه ای از جنس دختران جوان و نخبه دانشگاه است.

آنچه از فعالیتها و عضویت سرکارعالی در حوزه های پژوهشی، آموزشی و رسانه ای داخلی و بین المللی مربوط به مسایل زنان سراغ داریم تلاشی پیگیر در مسیر بازخوانی جنس فرهنگی و اجتماعی زنانه و نقش پراهمیت مادرانه در تلفیق استعداد و تخصص جوانان و تجربه بانوان کارآزموده، فعال و دغدغه مند نظام خانواده بشمار می رود.

خرسندیم که ارتباط شما با زنان و نخبگان ملی و بین المللی و برگزاری نشستهای اندیشه ورز در به ثمررسیدن دیدگاههای ارزشمند امام و رهبر فرزانه انقلاب، سبک زندگی زنان و خانواده در گام دوم انقلاب را ترویج و تقویت می سازد. 

آنچه سرکارعالی در قالب کتاب به زبانهای فارسی و غیرفارسی در معرفی و ارائه چهره واقعی زن مقاوم و انقلابی ایران اسلامی تدوین کردید،  نشان از حساسیت شما در تحلیل الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی مورد نظر مقام معظم رهبری به عنوان الگوی محوری جهان اسلام است.

زنان کشور با باور عمیق، نسبت به روحیات حضرتعالی که پرورش یافته پدری عالم چون حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی و مادری متدین، هستید می دانند کهبخش مهمی از شعارهای دولت انقلابی و مردمی ، بویژه در راستای عدالت ورزی در برنامه عمل معاونت شما محقق می شود.

رجاء واثق داریم معاونت زنان و خانواده رییس جمهور محترم در دوران فعالیت جنابعالی، نکته مهم دولت تحولخواه را با استفاده از خرد جمعی و تکیه بر عقلانیت و بهره گیری از ظرفیت همه اقشار زنان بویژه نخبگان خارج دولت، فارغ از وابستگی های جناحی و سلایق سیاسی برای سایر اعضای دولت الگو خواهد کرد.

یقینا برنامه های کاربردی سرکارعالی به نقش بی بدیل زنان در بزنگاههای بحران امروز مانند کرونا و در شرایط بغرنج مهمترین اولویت کار کشور یعنی مسأله اقتصاد  حتی قبل از مسأله فرهنگ ، رسانه و علم ؛ به رضایتمندی زنان عزتمند کشور کمک شایانی خواهد کرد.

در پایان ما به عنوان جمعی از زنان دغدغه مند؛ انقلابی و ولایی ضمن ابراز خرسندی  و تبریک با اعلام آمادگی همکاری و همفکری در حوزه تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرای برنامه های معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برای جنابعالی و دولت سیزدهم در تحقق تمدن نوین اسلامی آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

و من الله التوفیق

جمعی از انجمن ها، سمن ها و تشکل های حوزه زنان و خانواده

11 شهریور 1400

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =