رییس کمیسیون

پیام خانواده- نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حرف‌ها و تهدیدات رژیم صهیونیستی از سر توانمندی نیست بلکه از سر استیصال است زیرا از توانایی نظامی جمهوری اسلامی مطلع بوده و می‌داند که فروپاشی و اضمحلاش نزدیک‌تر شده است.

به گزارش پیام خانواده  عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدات اخیر صهیونیست‌ها مبنی بر حمله نظامی به ایران اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران توانمندی‌های دفاعی گسترده و اثبات شده‌ای دارد؛ در زبان فارسی ضرب‌المثلی است که می‌گویند با دم شیر بازی نکن و بهتر است صهیونیست‌ها بارها این ضرب‌المثل را مطالعه کنند. 

وی افزود: در مواجهه حرف‌ها و اظهارات دیگران که برخلاف رأی و نظرات‌مان صحبت می‌کنند نوعی آرامش و صبر و بردباری داریم که البته طبیعت کشور بزرگ ایران هم همینگونه است. اما برخی اظهارنظرهای روزهای اخیر مقامات کشورهایی که مخالف جمهوری اسلامی هستند و یا حرف‌های مسؤولان رژیم اشغالگر قدس سبب شده که تعداد زیادی از دست‌اندرکاران مدیریتی کشور واکنش‌هایی داشته باشند. 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حرف‌ها و تهدیدات رژیم صهیونیستی از سر توانمندی نیست بلکه از سر استیصال است زیرا اگر توانمندی داشتند در کنار مرزهای اشغال‌شده‌شان می‌توانستند امنیت خود را حفظ کنند. در حالی که دیدیم آنها از پس این کار برنیامدند و هر چه زمان می‌گذرد بر نخواهند آمد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی با تهدیدات و اراجیف‌گویی اخیر خود را بر سر دوراهی قرار داده است که عبارت است از اصرار بر حرف‌هایی که می‌زنند و حتی اقدامات مذبوحانه عملیاتی می‌کنند که در چنین حالتی سرعت فروپاشی و اضمحلال و نابودی این رژیم و محو شدن آن شدت می‌گیرد. 

نماینده اصفهان در مجلس گفت: جمهوری اسلامی با تکیه بر توان داخلی و اراده و قدرت پاسخگویی بجا، به موقع، صریح، بازدارنده، نابودکننده و با نگاه یک شیر آرام که توان هر کاری را در لحظه دارد رفتار می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: پاسخ گفتن به یاوه‌های مسؤولان رژیم صهیونیستی در شأن مدیران و مسؤولان و دست‌اندرکاران کشور نیست بلکه اظهارات صهیونیست‌ها برای جبران ضعف‌های آنان است که اکنون بیش از هر زمان دیگر پدیدار شده است. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =