فوتسال زنان

پیام خانواده- ضعف مدیریت باعث شده تا انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان با حواشی مختلفی همراه باشد.

به گزارش پیام خانواده، چندی است که فدراسیون فوتبال در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتسال زنان است تا این تیم کار خود را برای حضور در بازی‌های داخل سالن و جام ملت‌های آسیا آماده کند اما مدیریت و عملکرد ضعیف مسئولان آن باعث شده تا حواشی مختلفی در این زمینه به وجود آید.

حرف و حدیث های زیادی در مورد نقش پررنگ علی صانعی به عنوان مشاور فنی تیم ملی فوتسال زنان در انتخاب سرمربی به گوش رسیده و برخی معتقدند این اتفاق منجر به انتخاب سلیقه‌ای شده است، یعنی هدایت تیم ملی به گزینه‌ای سپرده می‌شود که با صانعی هماهنگی بیشتری دارد. در صورت درست بودن این ماجرا کمیته فنی به جای نقش محوری خود در بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی، اختیار اصلی را به صانعی سپرده است.

چند روزی است خبرهایی تایید نشده به گوش می‌رسد که از بین شهناز یاری، فاطمه شریف و نیلوفر اردلان، اردلان گزینه نهایی است اما فدراسیون هنوز آن را رسما اعلام نکرده است.

البته این تمام ماجرا نیست، طبق شنیده‌ها دسته‌بندی‌هایی در فدراسیون ایجاد شده که هر کدام یک گزینه را برای تصدی این پست در نظر دارند و اختلافاتی هم بین آنها ایجاد شده تا آنجا که در محل فدراسیون فوتبال هم بین یکی از اعضای هیات رئیسه و مشاور فنی درگیری لفظی به وجود آمده است، حتی کار به جایی رسیده که گویا برای یکی از این گزینه ها نیز مسائلی مطرح کرده‌اند تا با کشاندن کار به کمیته اخلاق فدراسیون به راحتی از لیست نفرات پیشنهادی کنار گذاشته شود.

نکته قابل توجه نقش مسئولان فدراسیون در حفظ آرامش مجموعه تحت مدیریت خود، دوری از حواشی و در نهایت انتخاب بهترین گزینه است. به نظر می‌رسد اگر فدراسیون در این زمینه با اقتدار بیشتری عمل می‌کرد و به جای سپردن روند انتخاب سرمربی به افرادی محدود کار را به کمیته های فنی واگذار می‌کرد و مانع از ایجاد دسته‌بندی می‌شد، چنین حواشی هم برای تیم ملی به وجود نمی‌آمد.

این حواشی ممکن است در روند آماده‌سازی تیم ملی هم تاثیرگذار باشد چرا که این دو دستگی به بازیکنان نیز کشیده شده و برخی پس از مطرح شدن نام اردلان در مصاحبه‌های خود خواستار انتخاب مربی باتجربه‌ای برای تیم ملی شده‌اند.

شهره موسوی به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال و مدیر فوتبال و فوتسال زنان نقشی اساسی در حفظ آرامش دارد اما تنش‌های حاکم در این مجموعه که  خبرهای آن به بیرون از دیوارهای فدراسیون و سطح رسانه‌ها رسیده، نشان می‌دهد که مسئولیت خود را به درستی انجام نداده و همین موضوع می‌تواند لطمه ای بزرگ به تیمی بزند که دو دوره پیاپی قهرمان آسیا شده و اکنون نیز انتظار بر کسب سومین جام است.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =