کد خبر: 4361
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
احزاب

پیام خانواده - شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

به گزارش پیام خانواده، در پی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از مقام‌ها، شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی کشور امروز - دوشنبه - در پیام‌های جداگانه‌ای به وی تبریک گفتند.

آیت الله اختری: رییسی قطعا بیش از گذشته به وضع محرومان اهتمام خواهد داشت

آیت الله محمد حسن اختری رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیامی پیروزی حجت الاسلام رییسی در انتخابات را تبریک گفت و عنوان کرد: برادر ارجمند ابراهیم رییسی قطعا جنابعالی در این دوره پر فراز و نشیب و پر مخاطره کمافی السابق و بیش از گذشته به وضع مستضعفان و محرومان و به علاقمندان عاشق به انقلاب اسلامی ایران در خارج از کشور اهتمام و عنایت بیشتری مبذول خواهید داشت و به یاری مجاهدین سرفراز سرزمین‌های اشغالی قدس شریف و مسجد الاقصی مبارک از لوث کثیف جنایتکاران پاک و آراسته شود.

زریبافان: انجمن یاران انقلاب اسلامی حمایت تام را از رییسی اعلام می‌کند

مسعود زریبافان دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک به پیروزی حجت الاسلام ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جمعیت یاران انقلاب اسلامی حمایت تام و تمام خود از جنابعالی که فردی حکیم و فرزانه و متصف به عدالت هستید، در جهت انجام هر چه بهتر وظیفه در کسوت ریاست دولت و در جهت خدمتگذاری به مردم شریف ایران اسلامی اعلام می‌کند. امید که با تلاش‌های مجدانه‌ی دولت کریمه جنابعالی شاهد بهبود وضعیت مادی و معنوی مردم عزیز کشورمان و افزایش امید و نشاط و اعتماد در میان آنان باشیم.

صدر: امیدواریم رییسی با انتخاب کابینه‌ای دلسوز برای رفع مشکلات مردم اقدامات جدی انجام دهد

شهاب الدین صدر رییس خانه احزاب ایران نیز در پیامی پیروزی حجت الاسلام ابراهیم رییسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و افزود: برگزاری انتخابات روز ۲۸ خردادماه با حضور گسترده شما ملت بصیر و آگاه باعث خشنودی دوستداران و علاقه مندان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان و شکست و ناکامی دشمنان کینه توز شد. امیدواریم که رییس جمهوری منتخب با انتخاب کابینه‌ای انقلابی، دلسوز و کارآمد و همکارانی شایسته جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدامات جدی انجام داده و روز به روز بر عزت و اقتدار و سربلندی میهن اسلامی مان بیافزایند.

فیروزجاهی: پیروزی رییسی ثمره گفتمان خدمت صادقانه به ملت فهیم ایران بود

کریمی فیروزجاهی عضو هیات رییسه مجلس همچنین پیروزی حجت الاسلام ابراهیم رییسی در انتخابات را تبریک گفت و اظهار کرد: پیروزی قاطعانه جنابعالی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری موجی از شور وشعف را در بین دلدادگان نطام اسلامی و عاشقان میهن عزیز مان پدید آورد. بی‌گمان این پیروزی ثمره برتری گفتمان خدمت صادقانه به ملت فهیم و هوشمندی بالای آنان در گزینش چهره اصلح وتوانمند بوده که با لبیک به ندای امامشان حماسه تاریخی را در پای صندوق‌های رای رقم زده‌اند.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند: مسوولیت دولت انقلابی رییسی بسیار سنگین است

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در بیانیه‌ای بمناسبت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران با تبریک پیروزی به حجت الاسلام ابراهیم رییسی عنوان کرد: اینک مسوولیت دولت انقلابی و مردمی جنابعالی برای تلاش و پاسخ به اعتماد ملت ایران بس سنگین و خطیر است.

وی افزود: امیدواریم رییس جمهور منتخب با توکل به خداوند سبحان و استفاده از نیروهای توانمند، متعهد و پاک دست خود را آماده میدان آبادانی کشور و کاستن از فشار اقتصادی و بهبودی معیشت مردم عزیزمان  و با ابداع طراحی جدید و استفاده از جوانان و نخبگان مؤمن و انقلابی نسبت به تحقق نقشه گام دوم انقلاب و ترسیم هندسه جدیدی از پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان ایران به وظیفه خود عمل کند و شاهد درخشش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان باشیم.

حزب ندای ایرانیان: انتظار داریم دولت جدید به دور از خط کشی‌های سیاسی و جناحی باشد

حزب ندای ایرانیان در پی انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهور کشور در بیانیه ای تبریک گفت و افزود: امیدواریم دولت جدید قدر این سرمایه مردمی را دانسته و به ‌دور از خط‌کشی‌های سیاسی-جناحی و با عنایت به دیدگاه‌های منتقدان و کارشناسان، به دنبال گره‌گشایی از مشکلات بوده و زمینه‌های رشد و توسعه ایران عزیز را فراهم کند. انتظار داریم دولت جدید ضمن بهره گرفتن از نقاط قوت دولت تدبیر و امید، نواقص قبلی را برطرف کرده و از تکرار اشتباهات گذشته در قوه مجریه جلوگیری کند. مردم ما امروز درگیر سخت‌ترین مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند، حل مشکلات معیشتی مردمِ نجیبِ ایران، حل مسائل خارجی، تأمین مصالح مردم، پاسداشت حقوق شهروندی، حاکمیت قانون و تقویت فضای کنشگری سیاسی ـ اجتماعی اصلی‌ترین خواسته ما از رییس‌جمهورِ منتخبِ مردم است.

حزب نسل نو: پیروز واقعی این کارزار انتخاباتی، ملت شریف ایران است

حزب نسل نو نیز در پیامی با تبریک به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی به عنوان پیروز انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حزب نسل نو معتقد است پیروز واقعی این کارزار انتخاباتی، ملت شریف ایران است. در گام دوم انقلاب اسلامی فرزندان جوان نسل نو که دانش آموخته نظام ۴۰ ساله و کار آزموده ۲ دهه گذشته در دستگاه اجرایی و دانشگاهی هستند، با شعار امیدوار، مصلح و تمدن ساز آماده خدمتگزاری به ملت شریف ایران برای تشکیل دولت جوان حزب اللهی هستند.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =