کد خبر: 4341
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۲
فوتبال آلمان و فرانسه

پیام خانواده - جدال تیم‌های مدعی آلمان و فرانسه در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ با برتری فرانسه به اتمام رسید.

به گزارش پیام خانواده، این دیدار سه‌شنبه شب در گروه F یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه «آلیانز آره‌نا» شهر مونیخ آلمان و با قضاوت «کارلوس گرانده» از اسپانیا برگزار شد و با برتری یک بر صفر فرانسه به اتمام رسید.

بازی از سوی هر ۲ تیم آغاز شد و این تیم‌های مدعی درپی شروعی خوب در مسابقات بودند.

نخستین موقعیت مناسب گلزنی در دقیقه ۱۵ برای فرانسه ایجاد شد که ضربه سر پوگبا با اخلاف کمی از بالای دروازه آلمان به بیرون رفت.

فرانسه برنده جدال مدعیان؛ شکست آلمان با یک گل به خودی

در دقیقه ۲۰ پاس فوق‌العاده پوگبا به «هرناندز» رسید و ارسال او را «متس هوملس» مدافع باتجربه آلمان به اشتباه درون دروازه تیم خودی جای داد تا فرانسه به گل نخست برسد.

در ادامه شاگردان «یواخیم لو» برای جبران نتیجه، عملکرد بهتری از خود نشان داده و حملات مختلفی را روی دروازه میهمان طراحی کردند.

در دقیقه ۵۱ «آدرین رابیوت» می‌توانست گل دوم فرانسه را ثبت کند که ضربه او به دیرک دروازه آلمان خورد.

فرانسه برنده جدال مدعیان؛ شکست آلمان با یک گل به خودی

سپس آلمان بختی مناسب برای کشاندن بازی به تساوی داشت که ضربه «سرگئی گنبری» راهی به دروازه پیدا نکرد.

ژرمن‌ها برای دقایق زیادی بر توپ و میدان تسلط داشتند اما نبود یک مهاجم تمام کننده موجب شد تا فرصت‌های این تیم به گل تبدل نشود.

در دقیقه ۶۵ «امباپه» به زیبایی دروازه آلمان را گشود اما این گل آفساید اعلام شد.

فرانسه برنده جدال مدعیان؛ شکست آلمان با یک گل به خودی

در دقیقه ۸۵ بنزما موفق به گلزنی شد که این گل هم پس از استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی به دلیل آفساید بودن مردود اعلام شد.

در نهایت فرانسه قهرمان جهان در این دیدار حساس به برتری یک بر صفر رسید تا در یورو ۲۰۲۰ هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

پیش از این دیدار و در همین گروه، پرتغال با سه گل مقابل مجارستان به برتری دست یافت. «کریستیانو رونالدو» ۲ مرتبه و «گوئرور» برای پرتغال گلزنی کردند.

ترکیب آلمان

مانوئل نویر، رودیگر، ماتیاس گینتر(امره جان)، متس هوملس، جاشوا کیمیش، کای هاورتز(لروی سانه)، تونی کروس، سرگئی گنبری(تیمو ورنر)، رابین گوسنس(کوین وولاند)، گوندوگان و توماس مولر

ترکیب فرانسه

هوگو لوریس، رافائل واران، کیم‌بمپه، هرناندز، بنجامین پاوارد، کانته، رابیوت، پل پوگبا، آنتوان گریژمان، امباپه و کریم بنزما(تولیسو)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =