محمد مصدق

پیام خانواده - رئیس دیوان عدالت اداری گفت: اینکه عملکرد نامناسب مدیران را به پای اصل نظام گذاشته شود کار اشتباهی است و نباید عملکرد ضعیف مدیران معیار حضور و یا عدم حضور مردم پای صندوق‌ها باشد.

به گزارش پیام خانواده، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، در نطق پیش از دستور جلسه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ضمن تبریک به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، انتخابات پیش رو را یکی از آزمون‌های بزرگ الهی دانست و گفت: در طول ۴۲ سال بعد از انقلاب آزمون‌های بزرگی را پشت سر گذاشته ایم که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را داشته است که انتخابات ریاست جمهوری در این دوره از مهمترین آنها می‌باشد.

رئیس دیوان عدالت اداری مشارکت در انتخابات را حق آحاد جامعه و یک تکلیف الهی دانست و افزود: حضور در انتخابات از تکالیف اجتماعی و فردی می‌باشد و برگزاری انتخابات پرشور موجب تقویت پایه‌های نظام اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام مصدق تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات و پرهیز از دلسرد نمودن مردم را یک اصل مهم و همیشگی در انتخابات دانست و تاکید کرد: اینکه عملکرد نامناسب مدیران را به پای اصل نظام گذاشته شود کار اشتباهی است و نباید عملکرد ضعیف مدیران معیار حضور و یا عدم حضور مردم پای صندوق‌ها باشد.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی نباید اموری را که در توان آنها نیست وعده بدهند و موجب نارضایتی مردم بشوند، چرا که همین وعده‌های بی سرانجام سبب دلسردی مردم می‌شود.

مصدق دین اسلام را دین رأفت و مهربانی خواند و افزود: عملکرد ضعیف مدیران در نظام اسلامی موجب شده است که مقوله امر به معروف و نهی از منکر که از مصادیق رأفت اسلامی است یک امر خشن قلمداد شود و موجب طرح منازعات سیاسی شود، در حالی که امر به معروف و نهی از منکر در راستای حمایت آحاد جامعه از همدیگر یک تکلیف شرعی است و جایگاه مهمی در قانون اساسی دارد و رعایت آن موجب شکوفایی جامعه و مقابله با فساد می‌گردد.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح موضوع اصلی در انتخابات است افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار و امنیت ملی را در پی دارد و پشتوانه مشروعیت نظام محسوب می‌شود حتی اگر فرد اصلح را برای انتخاب نمی‌شناسید به فرموده حضرت امام (ره) فردی را انتخاب کنید که دشمن از او تنفر بیشتری دارد.

حجت الاسلام مصدق در پایان، آحاد مردم را به خلق حماسه انتخابات دعوت کرد و گفت: امیدوارم مردم شریف ایران با مشارکت جدی و حداکثری در انتخابات تودهنی بزرگی به استکبار جهانی بزنند و بتوانیم با حضور حداکثری مشکلات را حل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =