غلامعلی علائی

سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه گفت: ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه در صورت موفقیت در انتخابات یک تیم صدنفره از نخبگان اعم از بانوان، روحانیون و جوانان تشکیل خواهد داد و در این اتاق فکر از همه تفکرات و افراد صاحب نظر استفاده خواهد شد.

به گزارش پیام خانواده   غلامعلی علائی سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه امروز در جمع اصحاب رسانه استان قم با اشاره به اهمیت و جایگاه مدیران انقلابی در حل مشکلات و معضلات اساسی شهر گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرده اند که ما در ایران یک درصد جمعیت جهان را داریم و هفت درصد منابع جهان را پس چرا با وجود این همه منابع و ظرفیت های اساسی در کشور باز هم مشکلات عدیده ای داریم؟ آیا ما مدیر نداریم در کشور؟ پاسخ این است که بله داریم ما در کشور امثال حججی ها و قاسم سلیمانی ها زیاد داریم ولی باید این گونه مدیران در راس هرم قدرت قرار بگیرند تا جامعه از ظرفیت ها و توانایی های آنان استفاده نمایند.
وی افزود: ما در شهر مقدس قم حدود400تا کاندیدای شورای اسلامی شهر داریم که ما با حدود 160/170 نفر از آنان رایزنی و مشورت کردیم و از آنان برای اتحاد و هم اندیشی دعوت به عمل آوردیم و معتقدیم که نیروهایی انقلابی هستند که هدفشان تنها صندلی و ریاست نباشد بلکه هدف تنها خدمت و کسب رضایت الهی باشد.
دکتر علائی افزود: 13 نفر از کاندیداهایی که انقلابی، مومن و متخصص هستند لبیک گفتند و ما نگاهمان تنها تخصص و انقلابی گری بوده است.
سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریم با اشاره به لزوم داشتن فکر تحولی و تغییر در جهت رفاه مردم خاطر نشان ساخت: ما معتقدیم که شورای قبلی زحمات خود را انجام دادند و تلاش های خوبی کردند اما نیاز داریم که افراد جدید با فکر و بینش جدیدی به شورای اسلامی شهر وارد شوند و جامعه و مردم از تخصص و بینش آنان استفاده نمایند و اینکه یک لیست وجود داشته باشد و همیشه مردم به آن لیست رای دهند به نظر شایسته نمی باشد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود حوزه علمیه قم و علما و بزرگانی دین در شهر مقدس قم گفت: این مطلب یک ظرفیت و یک فرصت بسیار مناسب است که باید از آن استفاده شود، شهر قم محور مواصلاتی17 تا استان است که باید تلاش شود شهر قم از معبر به مقصد تبدیل شود و بستر لازم برای اسکان زائران در این شهر فراهم شود.
دکتر علائی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه از همه ظرفیت ها و نخبگان در جهت حل مشکلات و معضلات اساسی شهر استفاده می کند ابراز داشت: ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه در صورت موفقیت در انتخابات یک تیم صدنفره از نخبگان اعم از بانوان، روحانیون و جوانان تشکیل خواهد داد  و در این اتاق فکر از همه تفکرات و افراد صاحب نظر استفاده خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به لزوم اصلاح درآمدزایی شورای اسلامی شهر گفت: قطعا نگاه ما این است که برای درآمد زایی پایدار شهر باید فکر اساسی شود و نمی توان شهر را از محل تخلغات اداره کرد چرا که این گونه درآمدها سالم نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =