یدالله محبی

پیام خانواده - مدعی سنگین وزن کشتی آزاد می‌گوید وضعیتش در جام تختی را به سرمربی تیم ملی توضیح داده و غلامرضا محمدی هم تاکید کرده او باید به لهستان می‌رفته است.

به گزارش پیام خانواده، یدالله محبی در مورد دلیل حضورش در کلاس مربیگری ویژه قهرمانان اظهار داشت: برای تست دوپینگ به تهران آمدم، اسمم در لیست کشتی گیرانی بود که وادا می‌خواست از آنها تست دوپینگ بگیرد. دیدم کلاس مربیگری هم برگزار می‌شود و گفتند اگر می‌خواهی در این دوره شرکت کن، که این کار را انجام دادم. قصدی برای کنار گذاشتن کشتی و مربیگری در حال حاضر ندارم.

وی با اشاره با اینکه تمریناتش را در کرمانشاه دنبال می‌کند، ادامه داد: بعد از کشتی فینال جام تختی راهی بیمارستان شدم، پلکم 10 - 12 تا بخیه خورد و این قضیه روی بینایی‌ام نیز تاحدودی تأثیر داشت و کمی درگیر این مسئله شدم. من در این جام تختی خیلی خوب بودم، ولی به هرحال در فینال باختم.

این کشتی‌گیر کرمانشاهی که پیش از این از کادر فنی خواسته بود او را نیز در تورنمنت لهستان محک بزنند و در ادامه به اردوی تیم ملی دعوت نشد، در این باره خاطرنشان کرد: با آقا غلام (محمدی) صحبت کردم و وضعیتم را توضیح دادم. او هم می‌گفت تو باید الان به لهستان می‌رفتی، اما نتایجی که باید را در این مدت نگرفته‌ای.

محبی در پاسخ به این سؤال که آیا به اردوهای بعدی دعوت خواهد شد؟، گفت: آقای محمدی در پایان صحبت‌ها گفت به زودی می‌بینمت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =