محمدصادق محمدزاده

دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان با بیان این که راه عبور از مشکلات کشور حضور مسئولانه در انتخابات است، گفت: نامزد مورد حمایت دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی است.

به گزارش پیام خانواده  محمدصادق محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به برنامه انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان اظهار داشت: نسل سومی‌ها حلقه مفقوده جوانانی را می‌خواهد پر کند و در این مسیر اقدام به شبکه‌سازی کرده است.
وی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات برای ما جوانان نسل سوم انقلاب به‌مثابه انتخاب راه در گام دوم انقلاب و فرصتی مغتنم است که نمی‌خواهیم و نباید از دست بدهیم.
محمدزاده دغدغه‌های جوانان انقلابی را موردتوجه قرارداد و افزود: جوانان انقلابی از خمودگی، رفاه‌طلبی، اشرافی‌گری و تنبلی بیزار بوده و از شعارزدگی و توهین به شعور مردم خسته شده‌ایم و برای تحول در این زمینه وارد میدان شده‌ایم.
وی تأکید کرد: راه عبور از مشکلات کشور حضور مسئولانه و متعهدانه در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز مانند انتخابات است و با تمام وجود در این عرصه حضور پیدا می‌کنیم.
دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان حضور در انتخابات را عامل بقای نظام و کشور عنوان کرد و گفت: حضور در انتخابات جدای از میدان رقابت افراد برای نشان‌دادن شایستگی‌های خود، رقابت و مسابقه برای ماندن در مسیر انقلاب است و نباید این مهم را فراموش کنیم.
وی به اهداف انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان نیز اشاره کرد و بیان داشت: دعوت عموم فعالان و کنشگران سیاسی به رعایت اخلاق اسلامی، تبعیت از قانون و تلاش برای عزت و اقتدار کشور، حضور مؤثر و سازنده و برانگیزاننده در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب گزینه اصلح در بین نامزدهای شوراهای شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری و معرفی نامزد اصلح برای انتخابات ریاست‌جمهوری از جمله اهداف اصلی این انجمن است.
محمدزاده تصریح کرد: نامزد مورد حمایت دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی است که قطعاً با حضور ایشان شاهد رشد و شکوفایی بیش‌ازپیش ایران اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/110

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =