گل محمدی

پیام خانواده- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال خم رنگرزی نیست که انتظار دارند به سپاهان ۴ و به استقلال ۶ گل بزنیم .

به گزارش پیام خانواده  از، یحیی گل محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس در دربی 95 پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. موقعیت های زیادی دیده نشد و بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود. هر دو تیم در کار دفاعی خوب بودند. ما هم توانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و در نهایت برنده شدیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم مشکلات زیادی داریم و امیدواریم باشگاه نسبت به حل مشکلات توجه بیشتری کند.

وی در باره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: زیاد نمی‌خواهم در مورد بحث های مالی که درون خانوادگی است صحبت کنم اما امیدوارم همان گونه که بچه‌ها از  جان خود مایه می‌گذارند ارکان باشگاه هم زحمت کشیده و این مشکلات را حل کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  درباره اعتراض‌های متوالی بازیکنان و کادر فنی دو تیم با یکدیگر و با تیم داوری توضیح داد: بخشی از این مشکلات به حساسیت بازی بازمی‌گردد و بخشی از آن هم مربوط به نبود تماشاگران در باشگاه است. در این شرایط هر حرفی بزنیم صدایش بیش از اندازه می‌پیچد. امسال این موضوع مقداری بیشتر شده، هم باید عملکرد خودمان را اصلاح کنیم و هم باید داوری با مدیریت بیشتری این مسائل را کنترل کند.

گل محمدی ادامه داد: در کل بازی سنگینی بود و قضاوت کردن برای داور با این اعتراض‌ها سخت می‌شود. باید در تمام تیم‌ها آرامش باشد ولی ما نمی‌توانیم ساکت باشیم توجه نکنیم زیرا هر تیمی سروصدای بیشتری داشته باشد، امتیاز بیشتری هم می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در بعضی از صحنه‌ها نظرات ما با نظرات داور متفاوت بود. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزان رضایت خود از عملکرد محمدرضا اکبریان در این مسابقه گفت: ما بازی را بردیم و نمی‌توانم بگویم راضی نبودیم اما خیلی در خیلی از صحنه‌ها نظر ما با نظر داور فرق می‌کرد. باید فیلم‌های مسابقه را ببینیم، اما به هر حال بازی سنگینی بود و باید به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

به گزارش فارس، گل محمدی در ادامه با حضور در نشست خبری این مسابقه عنوان کرد: بازی سنگینی برای ما و استقلال بود. فکر می‌کنم در نیمه اول دیدار جذاب و تماشاگرپسندی نبود و انتظار داشتم شرایط کار بهتر باشد و بازی بهتری را ببینیم، اما تمرکز دو تیم روی کارهای دفاعی خیلی زیاد بود که این امر در دربی طبیعی است. 

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم شروع خیلی خوبی داشتیم و توانستیم گل زیبا و قشنگی به ثمر برسانیم و شرایطمان خیلی بهتر شد. شرایطمان برای این مسابقه خیلی سخت بود، زیرا 4 مصدوم داشتیم، امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و سایر نفرات هم با زور آمپول بازی کردند. باید از کادر پزشکی و فیزیوتراپیست تیم که برای رساندن محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا به این مسابقه زحمت کشیدند تشکر کنم. از تمام بازیکنانم که با وجود درد زیادشان با غیرت بازی کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: از نفرات تیمم واقعا تشکر می‌کنم که تمام وجودشان را گذاشته و با غیرت بازی کردند. روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند و با جانفشانی خود از جان مایه می‌گذارند تا لیگ را ادامه بدهند. در شرایط سختی این کار را انجام می‌دهند و امیدوارم باشگاه هم نسبت به حل مشکلات بچه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشد.

گل محمدی افزود: این برد را به تمام هوادارانمان تبریک می‌گویم زیرا خیلی خوشحال هستند، ان‌شاءالله مبارکشان باشد. 

وی در باره اینکه تیمش برخلاف بازی رفت توانست از گل پیروزی  خود دفاع کند و با بسته نگه داشتن دروازه و کسب پیروزی تا چه اندازه به کسب قهرمانی پنجم نزدیک شده، توضیح داد: فکر می‌کنم 8 بازی دیگر پیش رو داریم و همچنان در کورس قهرمانی هستیم. نباید تمرکزمان از لیگ خارج شود. به هر صورت کسب این 3 امتیاز خیلی مهم و حساس بود و قدم خوبی برای رسیدن به صدر جدول برداشتیم. رقیب سرسختی مثل سپاهان و تیم‌های دیگر داریم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم، هر چند کار سخت است اما ان‌شاءالله با همدلی و اتحاد بیشتر بتوانیم امسال هم قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره بی‌برنامه بازی کردن و عصبی بودن بازیکنانش در نیمه اول و ایجاد جنگ‌های روانی حریف توضیح داد: تیم ما بی‌برنامه نبود، به دلیل  مصدومان و شرایطی که داشتیم شرایط برای پرسپولیس سخت است، مجبور شدیم بین دو نیمه تعویض کنیم. شرایط دربی هم برای ما و هم برای حریف همیشه سخت است. تمام بازیکنان داخل زمین چنین وضعیتی داشتند. 

گل محمدی در باره عملکرد داور در زمین گفت: داور بازی خیلی سختی را سوت زد. به اکبری و تیم داوری خسته نباشید می‌گویم زیرا بازی سنگینی را سوت زدند و امیدوارم در ادامه موفق باشند.

وی درباره میزان رضایت خود از عملکرد فرشاد فرجی افزود: از نیمه دوم که به بازی آمد خیلی خوب توانست در کارهای دفاعی و حتی حمله موفق باشد. اولین دربی‌اش را تجربه می‌کرد و بازی سنگینی برای فرشاد بود. البته بابت اتفاقی که افتاد حتما گوشزد خواهیم کرد تا دیگر چنین مسائلی اتفاق نیفتد. باید با فرجی در باره دلیل اخراجش صحبت کنیم اما هیچ بازیکنی نباید بدون دلیل از زمین اخراج شود. مقداری هیجانات بازی زیاد بود، اما بازیکن باید تمرکزش را در جریان بازی نگه دارد و دیگر این اتفاقات نیفتد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا گل خوردن در دقایق پایانی تا قبل از این مسابقه به روند تیم پرسپولیس تبدیل شده و یا به فشار حریف مربوط بوده، و همچنین بی انگیزه شدن بازیکنان خلاق پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل گفت:‌ این نظر شماست و اصلا این گونه نیست که بازیکن بعد از گل زدن بی‌انگیزه شود، البته نمی‌توانیم  جلوی حریف را گرفته و بگوییم حمله نکن. ذات فوتبال همین است و اگر ما هم از حریف عقب بیفتیم، فشار می‌آوردیم و تیم حریف عقب می‌نشست.

گل محمدی ادامه داد: نمی‌دانم دلیل این سوال‌های تکراری چیست، اما طبیعی است وقتی یک تیم جلو می‌افتد مجبور است مقداری عقب نشینی کند زیرا حریف فشار می‌آورد. ما هم دوست داریم گل دوم و سوم را به ثمر برسانیم اما شرایط کار سخت است. خم رنگ‌رزی نیست که پس از به ثمر رساندن گل بار دیگر گل‌های دیگری بزنید.

وی اضافه کرد: فوتبال شرایط خاص خودش را دارد، قدرت تیم‌ها در لیگ برتر خیلی به هم نزدیک است. همه انتظار داشتند که ما به سپاهان 4 گل و به استقلال 7-6 گل بزنیم. نمی‌دانم چرا اینقدر انتظارات زیاد است. تیم‌های لیگ برتر خیلی از لحاظ سطح کیفی بهم نزدیک هستند و این گونه برخورد کردن با مسائل درست نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =