کد خبر: 21266
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۴ - ۱۶:۰۶
image-20250923160618-1.jpeg

یک شرکت بستنی سازی قرار است از هوش مصنوعی استارت آپ شیلیایی NotCo برای تغییر فرمول محصولات و همچنین خلق بستنی های جدید استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری پیام خانواده؛ به نقل از رویترز، مگنوم تصمیم دارد با استفاده از هوش مصنوعی NotCo میزان کالری در بستنی را بررسی کند و محصولات جدید گیاهی بسازد و علاوه بر آن به مدیریت افزایش هزینه های کالا نیز کمک کند.

به گفته مدیر ارشد تحقیق، طراحی و نوآوری شرکت بستنی سازی مگنوم مشتریان می خواهند از بستنی لذت ببرند اما به دنبال وعده های کوچکتر و محصولات حافظ محیط زیست تری هستند. مگنوم که برنده ای بن اند جری و کورنتو را نیز در بر می گیرد یکی از ۱۲ شرکت تولید کننده کالای مصرفی است که برای تحول محصولاتش با NotCo همکاری می کند.

طی چند سال قبل بیشتر تولید کنندگان مواد غذایی از هوش مصنوعی این شرکت برای واکنش سریع تر به تغییر ذائقه مشتریان استفاده کرده اند. شرکت‌ها از فناوری NotCo جهت یافتن جایگزین‌هایی برای رنگ‌های مصنوعی، کاهش میزان شکر و خلق طعم‌های محبوبی مانند شکلات دوبی استفاده می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

آخرین‌ها