کد خبر: 2087
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به دنبال پایان دادن به حیات حیاط خلوت‌های شهرداری هستیم، گفت: نمی‌خواهیم شهرداری را کوچک‌سازی کنیم.

به گزارش پیام خانواده سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در طرح امروز شورای شهر درباره لایحه اساسنامه 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران و آئین‌نامه‌های مالی و استخدامی سازمان‌ها اظهار داشت: شورای پنجم از ابتدای تشکیل به دنبال ساماندهی وضعیت سازمان‌های وابسته به شهرداری بوده است و آبان سال 98 اساسنامه‌ای را تعیین تکلیف کرد و به تصویب رسید.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: براساس بندهای این اساسنامه،‌ سازمان‌های وابسته به شهرداری باید به لحاظ انجام مأموریت‌ها و وظایف،‌ با مأموریت‌های تخصصی پنج‌گانه شهرداری تهران در حوزه شهرسازی، عمرانی، خدمات شهری، محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی و حمل و نقل تطابق پیدا کند. 

وی با اشاره به اینکه عبارت مصطلحی تحت عنوان اینکه سازمان‌ها حیاط خلوت شهرداری هستند، وجود داشت، گفت: با ساماندهی‌های انجام گرفته به حیات این حیاط‌ خلوت‌ها پایان می‌دهیم. 

وی با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان به دنبال حذف یا کوچک‌سازی شهرداری نیستیم، گفت: ما به دنبال متناسب‌سازی هستیم و آئین‌نامه‌های مالی و معاملاتی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران نیز مورد توجه ما قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =