کد خبر: 13156
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
ورزشگاه آزادی

ورزشگاه آزادی امروز میزبان بزرگ‌ترین محفل قرآنی ایران با ۱۵۰ هزار مهمان خواهد بود.

به گزارش پیام خانواده   از حدود یک هفته پیش گروه‌های مردمی و نهادهای برگزارکننده محفل قرآنی امام حسنی‌ها، بزرگ‌ترین اجتماع قرآنی ایران برای پذیرایی از مردم و علاقه‌مندان، ۱۵۰ هزار بسته افطاری در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تدارک دیده‌اند.
عصر امروز ورزشگاه آزادی میزبان خانواده‌ها و علاقه‌مندان قرآن کریم است. در این مراسم چهره‌های مشهوری همچون قاریان بین المللی، داوران برنامه قرآنی تلویزیونی «محفل»، حسین طاهری و ابوذر روحی مادحین اهل‌بیت و دیگر چهره‌های فرهنگی_قرآنی حضور پیدا می‌کنند.

همچنین طی ایده‌ای از سوی مسولان برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز برای ابراز همدردی با مردم غزه و یادبود شهدای غزه از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته‌ شده تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را روی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.برپایی ضیافت افطار، تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نورافشانی، اهدای هدایا و اجرای برنامه‌های متنوع بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ امام حسنی‌ها خواهد بود.امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی ایران از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در ورزشگاه آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =