محسن محرری

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر حفظ امنیت مردم در زمان برگزاری جشن‌های نیمه شعبان گفت: همه شهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و میزبانی از مسافران و زائران بسیج شده و شهرداری و شورای شهر با تمام قوا در میدان است.

به گزارش پیام خانواده  محسن محرری در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز در آستانه جشن‌های بزرگ نیمه شعبان شاهد حضور مردم، مواکب و تشکل‌های مردمی و سایر نهادها در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان هستیم.

وی پذیرایی از زائران و مسافران در نیمه شعبان را مهم‌ترین وظیفه در این ایام دانست و افزود: تمام دستگاه‌ها و نهادها نیز با مأموریت دستگاهی و به‌عنوان مأموریت اعتقاد و مذهبی که به این مهم دارند، ورود کرده و در حال آماده‌سازی شهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان هستند.

رئیس شورای شهر قم تصریح کرد: شهرداری نیز با تمام قوا و با همه بخش‌ها و سازمان‌های خود به این امر ورود کرده و با کمک کمیسیون‌های تخصصی و اعضای شورای شهر قم مشارکت جدی در برگزاری جشن‌ها و میزبانی از مسافران دارد که از همه تشکر کرده و خدا قوت میگویم.

وی در ادامه با تأکید بر حفظ امنیت مردم و زائران بیان کرد: امیدواریم با لحاظ همه ملاحظات امنیتی، بهداشتی و ترافیکی شاهد برگزاری باشکوه جشن‌های اعیاد شعبانیه و میزبانی خوب از مسافران و زائران باشیم.

محرری سپس به ایام انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به رهنمودهای جدید مقام معظم رهبری در دیدار با مردم شریف آذربایجان شورونشاط مضاعفی در مردم ایجادشده و امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم در روز انتخابات و پای صندوق‌های رأی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =