رحمتی

پیام خانواده-رئیس مجتمع فرهنگی آموزشی امام رضا ماداگاسکار از راه اندازی دپارتمان خانواده با همکاری موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم کشور ماداگاسکار خبر داد.

به گزارش پیام خانواده؛ استاد مجتبی رحمتی رئیس مجتمع امام رضا (ع) با اعلام این خبر افزود: با تفاهم نامه ای که با موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم امضا شده در ترم تحصیلی پیش رو برنامه های مهارت افزایی خواهیم داشت که برگزاری دوره های خانواده و فرزندآوری و ارتقا سطح معلومات خانواده ها بخصوص شیعیان از جمله همین برنامه ها خواهد بود.

رحمتی خاطرنشان کرد: در این راستا ابزار و امکانات لازم جهت آموزش در مجتمع فراهم می باشد و براساس برنامه ریزی صورت گرفته این دور ها قبل و بعد از نماز جمعه با هدف ارتقای دانش خانواده و توانمندسازی زنان و دختران برگزار خواهدشد.

رئیس مجتمع فرهنگی آموزشی امام رضا همچنین گفت: تمامی برنامه ها و دوره های آموزشی خانواده محور توسط اساتید و متخصصین خانم و آقا حوزه خانواده به زبانهای مختلف از جمله عربی، فرانسه و مالاگاسی که زبان بومی مردم ماگاداسکار می باشد انجام خواهد شد.

وی همچنین در پایان از ارایه گواهینامه بین المللی به افرادی که بتوانند با موفقیت دور های آموزشی را پشت سر بگذارند خبر داد.

راه اندازی دپارتمان خانواده در مجتمع فرهنگی آموزشی امام رضا (ع) ماداگاسکار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =