کد خبر: 12645
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
پویش

پیام خانواده-عضو کارگروه اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی گفت: آثار و تصاویر دریافتی حاکی از وجود عشق و محبّت در کانون گرم خانواده‌های ایرانی است.

به گزارش پیام خانواده اعظم ربانی «عضو کارگروه اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی» با تبریک ایام الله دهه فجر و طلیعه چهل و پنجم جشن انقلاب شکوهمند اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به درخواست تعدادی از هم‌میهنان مبنی بر تمدید زمان ارسال تصاویر جهت شرکت در «اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی» و نظر به موافقت دبیر این پویش ملّی، زمان ارسال آثار، تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۴ بهمن ماه، تمدید شد.

وی این پویش ملّی را که به همّت گروه جهادی شهید محمّدرضا شفیعی و با مساعدت و همراهی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد را بهانه‌ای برای تکریم مقام «پدر» و تثبیت جایگاه «خانواده» در فرهنگ اسلامی - ایرانی‌ دانست و افزود: همین که فرزندان در کنار پدر خویش می‌نشینند و به بهانه شرکت در پویش، عکس یادگاری می‌گیرند، برای ما بسیار ارزشمند است.

معاون امور بانوان گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی با اشاره به دریافت صدها عکس زیبا از پدران و فرزندان ایرانی که در این «اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی» شرکت کرده‌اند، از وجود عشق و محبّت در کانون گرم خانواده‌های ایرانی گفت و تاکید کرد: بسیاری از تصاویر دریافتی در این پویش که با هدف ارج نهادن به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر جوانی جمعیّت و فرزندآوری و نیز با شعار: «فرزند بیشتر - آینده‌ای بهتر» در حال انجام است، از جمع‌های خانوادگی در مناسبت‌هایی چون: شب یلدا، سفره هفت‌سین، جشن تولد و سفرهای زیارتی در کربلا، مشهد و قم حکایت دارد و خلاصه تاکنون بازخوردهای بسیار مثبت و پرانرژی دریافت کرده‌ایم.

وی چگونگی شرکت در این پویش ملّی را بسیار آسان معرفی کرد و گفت: همین که مادر خانواده، یک عکس یادگاری از همسر و فرزندان خود گرفته و به آیدی @Ghom_1234 ارسال کند، در قرعه کشی ۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۱۰ کمک هزینه سفر به شهر مقدس قم و ۹۰ جایزه نقدی ۲ میلیون ریالی شرکت داده خواهد شد.

ربانی در پایان افزود: زمان قرعه‌کشی این پویش، همزمان با عید بزرگ مبعث انجام و نتایج آن، از طریق کانال گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی در پیام رسان ایرانی ایتا و خبرگزاری‌های رسمی کشور، اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =