دستیار رئیس جمهور

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی با بیان این که مساجد باید محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باشند، گفت: جای چنین جلساتی در مساجد خالی است. امثال افرادی همچون حاج خانم رمضانی به برکت انقلاب اسلامی در کشور فراوان یافت می‌شوند.

به گزارش پیام خانواده   سید احمد عبودتیان در اولین همایش «خانواده مبارز» که با هدف معرفی و تقدیر از الگوی حانواده محور گروه جهادی شهید رمضانی و حاج خانم رمضانی که در مسجد الزهرا شهرک شهید محلاتی برگزار شد، اظهار داشت: مسجد به نام حضرت صدیقه است و این افتخار را داریم تا در این مکان مقدس، در جلسه تکریم از مجاهدین حضور داشته باشیم. در ابتدا لازم است تا از حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید سید رضی موسوی یاد کنم.
عبودتیان ادامه داد: جای چنین جلساتی در مساجد خالی است. امثال افرادی همچون حاج خانم رمضانی به برکت انقلاب اسلامی در کشور فراوان یافت می‌شوند.

وی بیان داشت: پیش از انقلاب، چنین فضایی وجود نداشت اما به برکت دفاع مقدس و نفس قدسی امام، امروزه افرادی همچون خانم رمضانی در کشور ما به فعالیت‌های مجاهدانه مشغول هستند.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی ابراز داشت: ما در دوران کرونا با فعالیت‌های خانم رمضانی آشنا شدیم. دلیل اصلی اینکه افرادی در اتفاقات و اغتشاشات سال گذشته شعار دادند، این است که با چنین افرادی بیگانه‌اند.

وی بیان داشت: سال گذشته دختر نوجوانی که کشف حجاب کرده و در مراسم اعتکاف شرکت کرده بود، بعد از بحثی طولانی نزد من آمد و گفت: پدر و مادرم از یکدیگر جدا شده‌اند و سال‌هاست که پدرم را ندیده‌ام و ناپدری‌ام با نگاهش من را آزار می‌دهد، امسال همکلاسی‌های من امسال عازم کربلا شدند اما من به دلیل اینکه به اجازه پدرم نیاز داشتم، نتوانستم عازم عراق شوم، ای کاش ما در رسانه ها و مساجد کاری صورت دهیم تا این افراد با امثال حاج خانم رمضانی آشنا شوند.
عبودتیان در بخش پایانی صحبت‌های خود در همایش «خانواده مبارز» خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب، رهبری عنوان کردند که اگر قرار است به قله رسیده و صاحب تمدن شویم، باید یک حرکت عمومی اتفاق بیفتد و لازم است تا گروه‌های پیشگامی وجود داشته باشند و مردم را دعوت به خیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: در کشور ما افراد زیادی علاقه دارند تا در امور خیرخواهانه مشارکت داشته باشند، اما راه ورود به آن را نمی‌دانند، ایشان الگو و راهکار را در «حلقه میانی» دانستند و عنوان داشتند، این گروه از افراد هستند که می‌توانند به مردم علاقه‌مند به امور مجاهدانه راهکار ارائه دهند.

در پایان این مراسم، از مجاهدت‌های خانم رمضانی، به عنوان نمونه بارز یک زن مجاهد خانواده محور، تجلیل شد و تقدیر به عمل آمد.

مساجد باید محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =