وزنه‌برداری

عضو تیم وزنه‌برداری جوانان ایران گفت: تمام تلاشم رسیدن به سکو و کسب افتخار برای ایران اسلامی است.

به گزارش پیام خانواده  ایلیا صالحی‌پور از نوجوانان خوش آتیه وزنه‌برداری ایران است که در رقابت‌های جهانی جوانان در مکزیک توانست هر سه رکورد قاره کهن را در دسته ۸۱ کیلوگرم نوجوانان را به نام خود ثبت کند. وی هر چند که در شهر گوادالاخارا به سکوی مدالی نرسید اما کارشناسان را به آینده امیدوار کرد و حتی برخی باور دارند که او می‌تواند یک پشتوانه مطمئن برای تیم ملی باشد.

صالحی‌پور که از شهر مسجدسلیمان به ورزش ایران معرفی شده اکنون رویای بزرگی در سر دارد و به دنبال آن است که در چند سال آینده در دسته ۸۱ یا ۸۹ کیلوگرم به یک مدعی در سطح جهان و المپیک تبدیل شود.

وی روز شنبه در گفت‌گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشابه اسمی خود با یکی از نوابغ فولادسرد گفت: ایلین ایلیای قزاق یک قهرمان بی‌نظیر بود و توانست عناوین جهانی زیادی را کسب کند و حتی ۲ عنوان قهرمانی المپیک دارد که به خاطر دوپینگ از وی گرفته شد. تمام تلاشم این است که بتوانم بهترین نتایج را برای کشورم به ارمغان بیاورم. سعی می‌کنم مانند ایلیا قهرمانی زیادی کسب کنم البته خدا نکند مثل وی دوپینگی شوم.

از سختی‌های اردو می‌گوید و باور دارد که در اردوهای تیم اکثر بچه‌ها مانند بردار با هم برخورد می‌کنند و اختلافی وجود ندارد.

سر شوخی را با ایلیا باز می‌کنم. از وی پرسیدم آیا دعوایی هم در اردو رخ می‌دهد که پاسخ داد خیر، شاید اختلاف نظر وجود داشته باشد اما دعوا نداریم.

چه کسی حرف اول و آخر در اردو را می‌زند؟ ایلیا در پاسخ به این سوال می‌گوید: تحت امر سیدهادی پانزوان سرمربی تیم هستیم و او به عنوان مربی و معلم برای ما راهبرد تعیین خواهد کرد. اما در بین بچه‌ها کسی حرف اول یا آخر را نمی‌زند بلکه فضا بسیار دوستانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =