پیشکسوت استقلال گفت: وریا غفوری در این مدت با رفتار و حرکاتی که انجام داده، حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی را برای استقلال به وجود آورده است و یک نفر بایددر این مورد حرف بزند؛ نمی‌توانم ببینم کاپیتان استقلال که باید در نقش بزرگ‌تر به تیمش کمک کند حاشیه‌سازی می‌کند.

به گزارش پیام خانواده «سیاوش اکبرپور» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال نسبت به هفته‌های گذشته پیشرفت فنی داشته و من این موضوع را کاملا حس می‌کنم. خود من انتقاداتی را از استقلال مطرح می‌کردم اما الان می‌گویم اشکالات این تیم در حال برطرف شدن است.

وی افزود: استقلال با مشکلات عدیده‌ای روبروست، این مشکل سال‌هاست در استقلال وجود داشته و دردسرهای زیادی را برای آبی‌پوشان به وجود آورده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان ‌کرد: من اگر چند روز پیش از وریا غفوری انتقاد کردم به خاطر این بود که دلم برای استقلال می‌سوزد؛ سال‌ها در استقلال بازی کردم و حق دارم نکته منفی را که می‌بینم به زبان بیاورم.

اکبرپور تصریح کرد: غفوری در این مدت با رفتار و حرکاتی که انجام داده حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی را برای استقلال به وجود آورده است و یک نفر باید به آن بپردازد. من نمی‌توانم ببینم کاپیتان استقلال که باید در نقش بزرگ‌تر به تیمش کمک کند حاشیه‌سازی می‌کند.

وی تاکید کرد: من اختلافی با غفوری ندارم اما اگر او بخواهد دوباره برای استقلال مشکلی درست کند از او انتقاد می‌کنم و سکوت نمی‌کنم.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: امیدوارم استقلال بتواند با پیروزی مقابل سپاهان گام بلندی برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =