استقلال

تیم‌های استقلال و ملوان آخرین دیدار هفته دوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی برگزار می‌کنند.

به گزارش پیام خانواده  هفته دوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه آغاز شد. استقلال و ملوان پنج‌شنبه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی با سکوهای تخریب شده و بدون حضور هواداران، آخرین دیدار هفته دوم را برگزار می‌کنند.

هر ۲ تیم با سرمربی جدید فصل را استارت زدند و آغاز متفاوتی در فصل جدید داشتند. استقلال با هدایت جوادنکونام موفق شد فصل را طوفانی آغاز کند و در آبادان، صنعت نفت را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد. آبی‌پوشان پایتخت که نسبت به سایر رقبا در نقل و انتقالات عملکرد ضعیف‌تری داشتند و پیش فصل دشواری را پشت سر گذارنده بودند اما با ارائه یک بازی هجومی، تماشاگر پسند و تاکتیکی هواداران خود را برای ادامه فصل امیدوار کردند.

در مقابل اما قوهای انزلی با هدایت مهدی تارتار در خانه با نتیجه ۲ بر یک نتیجه را به ذوب‌آهن واگذار کرد تا شروع ناامیدکننده‌ای در فصل جدید داشته باشد. هر ۲ تیم انگیزه‌های بالایی برای این دیدار دارند، ملوان به دنبال کسب اولین امتیاز در فصل جدید هستند و استقلال نیز قصد دارد با کسب دومین برتری جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.

نکونام در این دیدار، برخلاف اینکه معمولا مربی‌ها دست به تیم برنده خود نمی‌زند، اما او برای تقابل با انزلی‌چی‌ها ۲ تغییر در ترکیب اصلی خود نسبت به دیدار با صنعت‌نفت خواهد داشت.

سید حسین حسینی وظیفه حفاظت از چارچوب دروازه آبی‌پوشان را همانند دیدار قبلی برعهده خواهد داشت. خط دفاعی آبی‌پوشان که موفقبه ثبت کلین‌شیت مقابل صنعت نفت شد، در این دیدار با یک تغییر اجباری به میدان می‌روند. آرمین سهرابیان مدافع جدید آبی‌پوشان که در این فصل از گل‌گهر به استقلال بازگشت، دچار مصدومیت پارگی عضله دو قلوی پای شده و مدتی را در دسترس نکونام نخواهد بود.

با این تفاسیر روزبه چشمی بعد از گذشتن یک جلسه محرومیت خود به ترکیب اصلی بازمی‌گردد و احتمالا با بازوبند کاپیتانی استقلال در قلب خط دفاعی، از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال در کنار محمدحسین مرادمند قرار می‌گیرد. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ خط دفاعی استقلال را تکمیل می‌کنند. حردانی و جلالی عملکرد درخشانی در اولین دیدار استقلال داشتند و انگیزه‌ بالایی برای ادامه این روند خواهند داشت.

یک تغییر دیگر نکونام در خط هافبک آبی‌پوشان صورت می‌گیرد.در میانه میدان زبیرنیک‌نفس در کنار مهدی مهدی‌پور پشت سر آرش رضاوند مثلث خط میانی استقلال را تشکیل می‌هند.

جلوتر از آن‌ها کوین یامگا و مهرداد محمدی پشت سر ارسلان مطهری ۱۱ بازیکن منتخب جوادنکونام را برای این دیدار تکمیل می‌کنند. محمدی که به دلیل مصدومیت جزیی که داشت در دقایق پایانی دیدار مقابل صنعت نفت به میدان آمد، با توجه به بهبودی کامل، از ابتدا جایگزین جعفرسلمانی در ترکیب اصلی آبی‌ها می‌شود. هواداران استقلال امید زیادی به گلزنی این بازیکن دارند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =