تیم فوتبال امید

سرمربی تیم فوتبال امید با اشاره به اینکه یک ماه سخت پیش‌روی تیم امید است، از باشگاه‌ها خواست نهایت همکاری را با این تیم داشته باشند.

به گزارش پیام خانواده  رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در حاشیه دیدار پیکان و گل‌گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، با اشاره به مشکلاتی که امیدها پیش‌رو دارند، گفت: از نمایندگان ایران لیگ قهرمانان آسیا ب نمی‌توانیم بازیکن بگیریم و شرایط خیلی سختی پیش روی تیم امید است.

عنایتی افزود: با وجود این مشکلات سعی کردیم از تمام ظرفیت استفاده کنیم و امیدواریم باشگاه‌ها همکاری کنند تا این اتفاق بیفتد. یک ماه سخت را ما، باشگاه‌ها و تیم امید پیش رو داریم و امیدواریم تعامل داشته باشیم تا یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران رخ بدهد.

وی در ادامه درباره اینکه چه کاری برای تعامل با مربیان لیگ برتری انجام داده است، یادآور شد: جلسات زیادی در سازمان لیگ داشتیم و صحبت‌هایی با باشگاه‌ها انجام شده و فدراسیون در همه برنامه‌ها این صحبت را تکرار کرده است.

سرمربی تیم فوتبال امید با بیان اینکه این مسئله در گذشته هم به تیم امید خیلی ضربه زده است، تاکید کرد: یک ماه سخت داریم و باید باشگاه‌ها همکاری کنند تا با تمام ظرفیت و نیرویی که داریم وارد مسابقات شویم.

عنایتی درباره اینکه یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید هنوز تیم ندارد، گفت: سلمانی بدون تیم نمانده، هنوز تیمش را انتخاب نکرده اما ما هم او را رها نکردیم و زیر نظر مربی بدنساز ما در کمپ تیم ملی می‌کند. به او گفته‌ایم هر چه سریعتر تیم جدیدش را انتخاب کند، چرا که به ما و خودش آسیب می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره وضعیت محمدرضا خالدآبادی هم اظهار داشت: خالدآبادی بازیکن فیکس و در لیست ما است و روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

عنایتی درباره اینکه آیا قرار است تمرینات تیم امید با توجه به کیفیت پایین چمن کمپ تیم ملی به مشهد منتقل شود،تصریح کرد: به مشهد نمی‌رویم اما تا ۳ یا ۴ روز، قبل از پرواز به ازبکستان تلاش می‌کنیم زمین مناسبی داشته باشیم. من دیروز به تهران رسیدم و هنوز نتوانسته‌ام وضعیت چمن کمپ تیم ملی را بررسی کنم اما سعی می‌کنیم زمین چمن مناسبی را برای تیم امید پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =