کد خبر: 8523
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
اربعین

جانشین ستاد عتبات عالیات استان تهران از ارائه خدمات به زائران حسینی در اربعین امسال در ۵۰۰ موکب خبر داد که ۴۱۰ موکب در عراق و ۹۰ موکب در ایران مستقر بوده است.

به گزارش پیام خانواده مسعود اسماعیلی امروز ۲۲ آبان در همایش تجلیل از خادمین مواکب اربعین حسینی گفت: در ایام اربعین بیش از ۵۰۰ موکب به زائران حضرت اباعبدالحسین علیه السلام در ایران و عراق ارایه خدمت می کردند که از این تعداد ۴۱۰ موکب در عراق و مابقی در نقاط مختلف مستقر بودند.

اسماعیلی در این همایش که جمعی ار موکب داران استان البرز و قزوین نیز شرکت داشتند، با بیان این که افتخار خدمت به زائران امام حسین (ع) نصیب هر کسی نخواهد شد، ادامه داد: در ایام اربعین روزانه یک میلیون قرص نان طبخ و توزیع می شد. همچنین موکب داران اربعین حسینی استان تهران در آن ایام روزانه ۸۰۰ پرس صبحانه، هزار و ۲۵۰ پرس ناهار و هزار ۲۰۰ پرس شام طبخ و توزیع کردند.
وی اضافه کرد: موکب داران استان تهران روزانه محل اسکان و استراحت ۶۰۰ هزار نفر را تامین کرده و ۱۴ موکب نیز به زائران اربعین خدمات پزشکی ارائه دادند.

۵۰۰ موکب در ایام اربعین به زائران حسینی خدمات دادند


در این همایش که با هدف تجلیل از موکب داران اربعین حسینی با حضور جمعی از مسئولان و شخصیت های فرهنگی همچون آیت الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =