استقلال

مهدی تارتار تا به حال به هیچی تیمی بیش از استقلال نباخته و حالا شاگردان او با کمترین باخت و کمترین گل زده در پی این هستند تا ورق را برگردانند و سومین پیروزی‌اش مقابل آبی‌های پایتخت را جشن بگیرند.

به گزارش پیام خانواده  روز جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه، ۲ تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران باید در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر بروند.

استقلال در حال حاضر با ۱۵ امتیاز بعد از گل‌گهر و پرسپولیس به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار دارد و گاندوهای اصفهانی نیز با ۱۰ امتیاز رتبه‌ نهم را به خود اختصاص داده‌اند. آنها با صدر و قعر جدول به یک اندازه(پنج امتیاز) فاصله دارند.

مهدی تارتار و تیمش در این فصل نمایش قابل قبولی داشته‌اند. آنها بعد از گذشت هشت هفته هنوز باختی را متحنل نشده‌اند و از این حیث تیم‌های فولاد خوزستان و مس رفسنجان را در کنار خود می‌بینند. سفید و سبزهای اصفهانی با دریافت تنها سه گل خورده و ثبت پنج کلین‌شیت کمترین گل دریافتی و بیشترین کلین‌شیت را در اختیار دارند تا مشخص شود کارِ آبی‌ها برای غلبه بر آنها بسیار دشوار است.

با این وجود آمار ضعیف مهدی تارتار مقابل آبی‌های پایتخت کمی شرایط را برای استقلال بهتر می‌کند. تارتار در ۱۹ تقابل با تیم پایتخت‌نشین ۱۳ شکست را در کارنامه داشته و تنها ۲ بار به برتری رسیده است. او بیش از هر تیم دیگری مقابل استقلال طعم تلخ شکست را چشیده و فصل قبل نیز ۲ بار با نتایج ۲ بر صفر و یک بر صفر به ترتیب در اصفهان و تهران به شاگردان فرهاد مجیدی باخت و حالا باید دید او مقابل ریکاردو ساپینتو جه نمایش و نتیجه‌ای خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =