کد خبر: 7943
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
پرویز پرستویی

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر روز پنج شنبه ۱۷ شهریور در دیدار با پرویز پرستویی هنرمند سینما و تئاتر، به پاس مشارکت و مسئولیت‌پذیری این هنرمند برجسته در قبال جامعه فرهنگ و هنر کشور از وی تقدیر کرد.

به گزارش پیام خانواده  پوراحمدی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های اجتماعی پرویز پرستویی طی سال های اخیر خصوصاً در حل مشکلات اهالی فرهنگ و هنر گفت: در دنیای کنونی هنرمندان در کنار مسئولان اجرایی هرکشور، بدلیل موقعیت و محبوبیتی که دارند نیز مسئولبت زیادی در قبال افراد جامعه خود و حل مشکلات آنان دارند. امروز باعث افتخار است که میزبان یکی از هنرمندان عزیز کشور هستیم که با ایفای نقش اجتماعی خود توانسته است مشکلات بسیاری از مردم و هنرمندان را برطرف نماید.
مشاور وزیر فرهنگ در ادامه با شرح خدمات صندوق تصریح کرد: مهمترین وظیفه صندوق اعتباری هنر حمایت از تمامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور است. یکی از اساسی ترین دغدغه های ما برخورداری عادلانه هنرمندان از خدمات صندوق در سراسر کشور است. در حال حاضر بیش از ۹۳ هزار نفر از هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت از خدمات صندوق برخوردار هستند و ما با حمایت دولت آمادگی داریم تا تمامی فعالان حوزه فرهنگ و هنر از خدمات صندوق برخوردار شوند.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه در سراسر کشور هنرمندانی با صندوق همراه هستند و افراد مستعد را به ما معرفی می کنند و ما نیز در حد توان و امکانات از این هنرمندان مستعد و کمتر شناخته شده حمایت می کنیم.
پوراحمدی با اشاره به اقدامات پرویز پرستویی در حل مشکلات جامعه فرهنگ و هنر کشور گفت: صندوق از این پس افتخار این را خواهد داشت تا با همراهی آقای پرستویی در راستای حل دغدغه های های هنرمندان خصوصاً پیشکسوتان این عرصه گام بردارد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در بخش دیگر این دیدار با اشاره به نقش تاثیرگذار پرستویی در روایت قهرمانی علمدار حماسه عاشورا افزود: بدون تردید رسالت هنرمند، بیداری مردم است و هنرمندان ایرانی متعهدانه دراین راه نقشی بسزا ایفا می‌کنند. نقشی که با فرهنگ مقاومت، ایثار و عدالت طلبی همراه شده است.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه افزود: امیدواریم شاهد تولید و نمایش هرچه بیشتر این گونه آثار ارزشمند به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی باشیم. سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی حمایت از تولید فاخر دینی است. ما نیز در صندوق اعتباری هنر آمادگی کامل داریم تا از تولیدات فاخر و ارزشی خصوصاً توسط نسل جوان حمایت کنیم.
در پایان این دیدار، پرویز پرستویی از اعضای نامدار صندوق اعتباری هنر، ضمن بازدید از بخش های مختلف صندوق در جریان روند امور و اقدامات گرفت.
شایان ذکر است؛ در این دیدار پهلوان رسول خادم، کشتی گیر پیشکسوت و قهرمان جهان و احمد مقیمی، مشاور فرهنگی و اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق محروم هم حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =