4

مدیرکل هماهنگی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه فراگیر خانواده ایرانی یک طرح ملی و بزرگ خدمت رسانی به آحاد مردم است که توسط این سازمان در حال اجرا می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، مهرزاد اکبرپور در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان در سالن جلسات این اداره کل با اعلام مطلب بالا افزود: تعمیم و گسترش بیمه به تمام مردم یک تکلیف قانونی برای سازمان تامین اجتماعی است و اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی نیز یک قدم بزرگ توسط این سازمان برای تحقق این امر قانونی و مهم است.
وی بر استفاده از ظرفیت های بزرگ دینی در اجرای موثر این طرح ملی تاکید و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق و مبتنی بر اصول می توانیم از ظرفیت های فرهنگی مساجد و امامان محترم جماعت در گسترش فرهنگ بیمه ای بین مردم بهره مند شویم.
مدیرکل هماهنگی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی از جلوگیری از فرار بیمه ای، لزوم حسابرسی دفاتر قانونی و همچنین استفاده از ظرفیت کارگزاری های رسمی به منظور افزایش بیمه شدگان جدید به عنوان 3 موضوع مهم در حوزه وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی نام برد که به گفته این مقام مسئول نیازمند دقت نظر و برنامه ریزی جدی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =