سید محمدحسین چاوشیان

رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم با بیان این که خانواده، محور تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است، گفت: نهادهای دولتی باید به خانواده به‌عنوان محور تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین توجه کنند.

به گزارش پیام خانواده  سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: خانواده نقش مهمی در تولید و کارآفرینی دارد و این مهم در بسیاری از کشورهای دنیا موردتوجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: رسالت خانواده ایجاد نیروی دانش‌محور و اشتغال‌آفرین است و در این میان نهادهای دولتی باید به خانواده به‌عنوان محور تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین توجه کنند.
 چاوشیان  با بیان این که دقت نظر رهبری در خصوص تاکید بر نظام تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ستودنی و قابل‌تحسین است، ابراز داشت: فرهنگ تولید اشتغال‌آفرین باید در سطوح فردی، عمومی و سازمانی نهادینه شود و مسئولان زمینه‌های تولید اشتغال‌آفرین را برای خانواده‌ها مهیا سازند.
وی افزود: در طول دو سال اخیر به‌واسطه کرونا کسب‌وکارهای خانگی رونق بیشتری پیدا کرده که نشانگر نقش محوری خانواده است.
استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: توسعه و حمایت از استارت‌آپ‌ها در راستای کمک به تولید اشتغال‌آفرین در کسب‌وکارهای خانگی امری ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =