حجت‌الاسلام والمسلمین جزایری

معاون آموزشی جامعة المصطفی افزایش رشته گرایش‌ها را موردتوجه قرارداد و گفت: در سال جاری تعداد رشته گرایش‌ها به ۴۵۰ رشته افزایش خواهد داشت که با مجوز و همراهی وزارت علوم خواهد بود.

به گزارش پیام خانواده، حجت‌الاسلام والمسلمین جزایری در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت:برنامه‌های آموزشی جامعة المصطفی از ۲۰ شهریور آغاز شده و مراسم افتتاحیه نیز روز ۵ شنبه ۲۵ شهریورماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی به شعار امسال اشاره کرد و گفت: سلامت، تحول و تعالی در نظام آموزشی شعار امسال جامعة المصطفی برای سال تحصیلی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزایری افزود: در شعار امسال ۳ ویژگی مهم دیده شد که اولین موضوع سلامت و اهمیتی بود که جامعه المصطفی بر روی سلامت جامعه و خصوص دانشجویان و طلاب دارد به همین علت آموزش‌های عمده مرکز برخط و آنلاین خواهد بود.

وی ادامه داد: دروس بعد از سپری شدن این ایام و مساعد شدن وضعیت کرونا به‌صورت حضوری برگزار خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزایری بیان داشت: توجه به اخلاق و تحول در آموزش دو ویژگی دیگر این شعار است که نشان می‌دهد تحول محور بودن یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مرکز علمی است.

وی افزایش رشته گرایش‌ها را مورد توجه قرارداد و بیان داشت: در سال جاری تعداد رشته گرایش‌ها به ۴۵۰ رشته افزایش خواهد داشت که با مجوز و همراهی وزارت علوم خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزایری تصریح کرد: در کنار این دوره‌های آموزشی بلندمدت و کوتاه‌مدت برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود حتی مخاطبان از بین غیر مسلمانان نیز در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: هدف جامعة المصطفی ارتقای علم و دانش در بین مخاطبان خود است و در این راه با ده ها دانشگاه و مجموعه قرارداد همکاری داریم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و در مسیر روبه‌رشد خود گام‌های اساسی را برداریم.

معاون آموزشی جامعة المصطفی خاطرنشان کرد: آموختن زبان فارسی به مخاطبان از دیگر اقدامات این مرکز است که به گسترش زبان فارسی و اسلام کمک شایانی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =