کد خبر: 5027
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
سجادی

حمید سجادی با کمترین رای به عضویت کابینه سیزدهم درآمد ولی در برنامه‌های خود تنها برای ورزش مایه گذاشت و مانند اسلاف خود جوانان را به بازی نگرفت.

به گزارش پیام خانواده،  «عذرخواهی می کنم که سایر بحث های جوانان را نمی شود مطرح کرد. اجازه می خواهم اگر علاقمند بودید برنامه را تقدیم کنم و نظرات ارشادی خودتان را بفرمایید.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این جمله ای بود که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هنگام اخذ رای اعتماد به مجلس گفت تا بار دیگر به یاد همه بیاورد که معاونت جوانان، در وزارت ورزش، فرزند سرراهی است.

بی توجهی تقریبا تمامی وزرای ورزش و جوانان طی 10 سال اخیر به مساله جوانان و بها دادن فراوان به بحث ورزش به خصوص ورزش قهرمانی در لابه‌لای سخنان وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم هم خود را به خوبی نشان می دهد.

حمید سجادی تنها قول قابل اتکایی که درباره جوانان داد، ایجاد قرارگاه جوانان بود. قرارگاهی که معلوم نیست چه تفاوتی با معاونت جوانان که در ساختار رسمی این وزارتخانه تعریف شده، دارد. ظاهرا این روزها رسم است ساختارهای رسمی و اداری را به نام «قرارگاه» بازنشانی می کنند تا شاید وضعیت تغییری کند!

به هر تقدیر، تنها وعده وزیر ورزش برای جوانان یک بند بیشتر ندارد که مشخص نیست آیا با تغییر تابلوی معاونت جوانان وزارتخانه به «قرارگاه» تامین می شود یا قرار است از منقل کبابهای چاق و چله وزارت ورزش، فقط دودش نصیب جوانان شود؟

مسایل جوانان از جمله ازدواج، تحصیل، فضای مجازی، اشتغال، تفریح، مشارکت در حیات سیاسی و اجتماعی کشور و نظایر آن، دیرگاهی است غایب بزرگ در برنامه های وزارت ورزش است.

وزیر ورزش هم جوانان را فراموش کرد!

 برنامه‌های اعلامی وزیر ورزش و جوانان برای جوانان هنگام اخذ رای اعتماد

ردیف

عنوان

سخن وزیر

1

فصل میدان دادن به جوانان.این نشان می دهد که برای تحقق بیانیه گام دوم این وزارت خانه باید نقشی ستادی و تعاملی پیدا کند.نسل جوان را برانگیزد و استعدادهای آنها را شکوفا کند.
اگر جوانان موتور پیشران کشور هستند

2

انشاءالله این وزارت خانه را یک قرارگاه مسائل مربوط به جوانان می کنیم.مربوط به نیازهای آنها.البته این کار یک دستگاه نیست.کار همه کشور است ولی دبیرخانه این قرارگاه قول داده اند که در این وزارتخانه تشکیل می شود.امروز دشمن امید را هدف قرار گرفته.این وزارتخانه قرارگاه تولید امید خواهد بود.به امید خدا و کمک شما.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =