مجیدی

پیام خانواده- پیشکسوت استقلال گفت: اگر تیم چند هفته دیگر مقابل الهلال نتیجه نگیرد مددی نباید پاسخگو باشد چون فرهاد مجیدی مسئولیت فنی را بر عهده دارد.

به گزارش پیام خانواده  محمد مومنی ، در مورد شروع کار استقلال دربازار نقل و انتقالات که با اعتراض هواداران این تیم همراه بود، اظهار داشت: نمی‌دانم آیا این بازیکنان می‌توانند به استقلال کمک کنند یا خیر؟ به هر جهت مسئولیت تیمی که الان بسته می‌شود بر عهده فرهاد مجیدی است، فردا اگر نتیجه نگیرد کسی مدیرعامل باشگاه را نمی‌شناسد.

وی افزود: الان فرهاد مجیدی باید موضع خودش را مشخص کند.آیا باشگاه نظرات او را اعمال می‌کند یا خیر. اگر اینطور است که چه بهتر، در غیر این صورت مدیرعامل پاسخگو نیست. مجیدی بهتر می‌داند که سرمربی تیم باید در مورد مسائل فنی پاسخگو باشد چون همه همانطور که قبلا از مربیان دیگر انتظار داشتند، امروز هم از فرهاد مجیدی انتظار دارند.

مهاجم اسبق استقلال در مورد نگرانی هواداران نسبت به شرایط این تیم در نقل انتقالات به خصوص پس از عدم توافق با برخی بازیکنان، عنوان کرد: استقلال نیاز دارد با جذب چند بازیکن نقاط ضعف خودش را برای بازی با الهلال که تا دندان مسلح است، پوشش بدهد. اگر استقلال در آنجا نتیجه نگیرد مددی نباید پاسخگو باشد چون فرهاد مجیدی مسئولیت فنی را بر عهده دارد. اگر مددی همراهی نمی‌کند، مجیدی باید با هواداران در این زمینه صحبت کند. اینکه مماشات کند فردا کسی از او قبول نخواهد کرد. هواداران به او خیلی احترام می گذارند اما اگر نتیجه نگیرد فردا از او مطالبه می‌کنند.

وی تصریح کرد: مجیدی باید قبول کند که دو سه هفته دیگر باید جوابگو باشد. اگر نتیجه نگیرد مدیرعامل به گردن سرمربی می‌اندازد و مجیدی هم نمی‌تواند بگوید من این حرف‌ها را زدم. اگر امروز عملیاتی نشود فردا برای مجیدی مشکل به وجود می‌آید. الان مجیدی باید هرچه هست و نیست را بگوید. اگر مدیریت با او همراهی می‌کند که خیلی خوب است ولی اگر این اتفاق نمی‌افتد باید خودش پاسخگو باشد. ما با مجیدی رفیق و دوست هستیم و می‌گوییم که این کار را انجام بدهد چون فردا همه از او مطالبه خواهند کرد.

پیشکسوت استقلال در مورد سفر مددی به امارات برای بازدید از امکانات الوصل که بحث فروش قائدی هم در این سفر مطرح شد، عنوان کرد: امارات پر زرق و برق است و همه دوست دارند به آنجا بروند تا اینکه آن‌ها به تهران بیایند! بالاخره سفر است، هزینه می‌کنند و تنوعی هم در کار است! از مزایای باشگاه استفاده می‌کنند، می‌روند و می‌آیند. به هر جهت همه می خواهند به آنها بیشتر خوش بگذرد و مهدی قائدی وسیله‌ای شده که سفری هم برویم. چه عیبی دارد؟! از باشگاه خودمان و امکانات آن‌ها استفاده می‌کنیم و بعد هم می‌گوییم نشد!

وی افزود: مثل همان ماجرا که قبلا می‌گفتند نامه برای بازیکن فرستادیم که به باشگاه و کمیته انضباطی بیاید و بعدا زیر آن زدند و گفتند نه ما چنین کاری نکردیم. این‌ها مسائلی طبیعی در باشگاه است که نمی‌خواهم زیاد به آن بپردازم اما نقل و نبات است!

مومنی در مورد اینکه آیا می‌توان به روند نقل و انتقالاتی استقلال خوشبین‌ بود، گفت: با این وضعیت که می‌بینیم، من هیچ امتیازی برای استقلال قائل نیستم. تیم باید الان تمرین کند تا به انسجام تاکتیکی برسد. چند روز دیگر استقلال باید به مصاف الهلال برود اما متاسفانه هیچ روزنه امیدی نیست. با ۵-۴ نفر که نمی‌توان تمرین کرد.
وی تصریح کرد: اگر مجیدی مشکلی دارد باید به هواداران بگوید. ما فقط خبر جذب نیک نفس و حسین زاده را خواندیم و نمی‌دانیم چه بازیکن دیگری جذب می‌شود. آیا با بازیکنان تیم تمدید کرده‌اند یا نه؟ این‌ها ابهاماتی است که بدون پاسخ مانده‌اند.

وی با اشاره به نحوه بستن قراردادها، گفت: من با مددی شاید خیلی اختلاف داشته باشم اما یک‌کار خوب انجام داده که پایه کار را روی مبلغ مشخصی گذاشته است.  باید به سمتی برویم که قراردادها مشخص و استاندارد باشد. شیوه بستن قرارداد در فوتبال ما صحیح نیست. مدیران ما این کار را بلد نیستند و نمی‌توانیم با بازیکن گفت‌وگو کنیم.

مهاجم اسبق استقلال یادآور شد: حضور در ۱۱ نفر یا لیست ۱۸ نفر یک امتیاز است. ما یک قرارداد کلی می‌بندیم و مثلا ۲۰میلیارد می‌دهیم. این پول را بر چه اساس می‌دهیم؟ این‌ها هنوز برای ما مبهم است. من در یونان و ترکیه بازی کرده‌ام. در دنیا اینطور قرارداد می‌بندد که مثلا می‌گویند کل قرار داد شما ۲۰۰هزار دلار است، ما صدهزار دلار می‌دهیم و بقیه را با شرایط پرداخت می‌کنیم. این کار را مددی انجام می‌دهد و با تمام اختلاف نظری که با او دارم این کار قابل تعریف و تمجید است.

مومنی افزود: اگر قرار است بازیکن ۱۰میلیارد بگیرد، ۵میلیارد پرداخت شود و بقیه را مشخص کنند که چطور پرداخت می‌شود. شاید این بازیکن فقط دو بازی انجام داد و جزو ترکیب اصلی نبود. برای این‌ها باید راهکار وجود داشته باشد. در غیر این صورت باشگاه ضرر می‌کند، هواداران بدبین می‌شوند و مدیریت زیر سوال می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =