کد خبر: 4337
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۹
صهیونیست

پیام خانواده - در حالی که چند ماه از عادی سازی روابط چند کشور عربی با رژیم صهیونیستی می‌گذرد، صهیونیست‌ها در راهپیمایی پرچم روز سه‌شنبه، با شعار «مرگ بر عرب‌» قدس شرقی را ترک کردند.

به گزارش پیام خانواده، شهرک‌نشینان صهیونیست روز سه‌شنبه در جریان راهپیمایی پرچم در منطقه باب العامود، که یکی از درهای قدیمی قدس شرقی اشغالی می‌باشد، با سردادن شعار «مرگ بر عرب» به سوی دیوار البراق رهسپار شدند.

شهرک نشینان صهیونیست در اطراف باب العامود با برگزاری رقص تلمودی، شعارها و سرودهایی با زبان عبری برگزار کردند.

به گزارش «ینی شفق»، شاهدان عینی گفتند که برخی از شهرک‌نشینان شعارهایی ضد اعراب و پیامبر اسلام سر دادند.

پلیس رژیم صهیونیستی یک دختر فلسطینی را در باب العامود که پرچم فلسطین در دست داشت بازداشت کرد.

صهیونیست‌ها پس از حضور یک ساعته در باب العامود، به سوی دیوار البراق (صهیونیست‌ها نام آن را دیوار ندبه می‌نامند) رهسپار شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی نیز با استفاده از بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی اقدام به متفرق کردن تظاهرات فلسطینیان معترض به راهپیمایی پرچم در دو منطقه باب العامود و باب الساهره کردند که بر اساس اعلام هلال احمر فلسطین، دست کم 27 فلسطینی در این درگیری‌ها مجروح شدند. پلیس رژیم صهیونیستی همچنین 6 فلسطینی را بازداشت کرد.

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، تظاهرات پرچم از خیابان الانبیاء در قدس غربی شروع شده و صهیونیست‌ها سپس به سوی باب العامود رهسپار شدند.

در این تظاهرات چند نماینده کنست از احزاب دینی افراطی و همچنین حزب لیکود حضور داشتند.

تظاهرات پرچم صهیونیست‌ها قرار بود ابتدا دهم ماه مه برگزار شود که به دنبال درگیری صهونیست‌ها با مقاومت این تظاهرات به تعویق افتاد.

حدود ۳۰ سال است که صهیونیست‌ها یک راهپیمایی تحت عنوان راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برگزار می‌کنند و با در دست گرفتن پرچم رژیم صهیونیستی شعارهایی علیه فلسطینی‌ها سر می‌دهند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانه‌ای اعلام کرده که چندین آتشبار از سامانه گنبد آهنین را از بیم حملات راکتی مقاومت اطراف قدس اشغالی مستقر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =