کد خبر: 4316
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
زنان

پیام خانواده - رئیس بسیج جامعه زنان کشور از زنان و دختران جامعه خواست تا برای تاثیر گذاری در سرنوشت کشور، در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت معصومه به جهت پرهیزگاری و تقوای خود لقب معصومه را از سوی امام رضا (ع) دریافت کردند. بسیاری از علما در زمان زیارت این بانو به احترام ایشان با پای برهنه وارد حرم می‌شدند و ایشان از جهت علمی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار بودند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: شخصیت با کرامت حضرت معصومه می‌تواند بهترین الگو و سرمشق برای دختران جوان و زنان ما باشد و امیدوارم دختران جوان ما با الگو گرفتن از این بانوی بزرگوار بتوانند به جایگاهی که شایسته آن هستند برسند.

بیابانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: طی چند روز آینده با امر مهم و سرنوشت سازی برای کشور مواجه هستیم. لذا از همه دختران به ویژه دختران جوان رأی اولی و زنان ایرانی می‌خواهم برای نقش آفرینی در سرنوشت کشور و اثر گذاری در کشور، با شور و شوق و امید به ایجاد تحول و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات مسیر شکل گیری آینده ایران به سمت پیشرفت و تحول است. در همین راستا هر رأی می‌تواند در سرنوشت آینده کشور تأثیر گذار باشد. به امید آنکه در ۲۸ خرداد ماه همچون دوره‌های گذشته شور و افتخار دیگری را رقم بزنیم و این افتخار با حضور بانوان که همواره در رویدادهای کشور نقش مؤثری داشته‌اند، رقم بخورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =